تلفیق موسیقی و عکاسی

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۰۶-۱۴ ۱۵:۳۳:۲۶ ب ظ

امروز به دنبال تلفیق موسیقی و عکاسی هستیم، پس اگر شما هم ارتباط نزدیکی با هر دو دارید، با پیکسمر همراه باشید تا بتوانید، این دو دنیای احساسی را با یک دیگر تلفیق کنید.

music

همانطور که در نت های موسیقی فواصل زمانی میان دو نت شالوده یک موسیقی را می سازد، رنگ های هر پیکسل در کنار یک دیگر تصویر ما را خلق می کند. برای ساخت یک اثر ماندگار در موسیقی باید ملودی، هارمونی، تنش و تکرار را به عنوان ابزاری برای شکل دادن اثر خود استفاده کنیم، تمامی شاخصه های فوق در یک تصویر هم وجود دارد، هارمونی یک تصویر میان اشکال، رنگ ها و فواصل میان اجزا شکل می گیرد، در مقالات زیر در رابطه با چگونگی استفاده از اشکال و رنگ ها در عکاسی به صورت مفصل توضیح داده ایم، پس به هیچ وجه اطلاعات این بخش ها را از دست ندهید.

https://pixmer.com/post/Psychology

https://pixmer.com/post/soft&hardlight

ملودی شخصیت اصلی یک اثر موسیقایی را تشکیل می دهد، ملودی ها بیشترین تاثیر گذاری را در ایجاد اتمسفر و احساسات کلی اثر شما دارد، ملودی در عکاسی تحت عنوان کامپوزیشن مطرح می شود و برای طرح یک شکل بندی مناسب شاخصه های متفاوتی درگیر اند، مانند تکرار، تعداد و فواصل پس برای افزایش اطلاعات خود در زمینه شکل بندی، مقالات زیر را مطالعه کنید.

https://pixmer.com/post/ruleofodd

music

تنش یک موسیقی نقطه اوج اثر است، همان لحظه ای که دقایق سپری شده اثر، گوش ما را برای شنیدن کوبش نهایی و ماندگار استخوان چکشی آماده می کند، همان لحظه ای که مو شنونده به تنش سیخ می شود، تنش مناسب در عکاسی، بر روی سوژه و یا مفهوم اصلی عکس متمرکز شده است، برای بهتر دیده شدن سوژه نه تنها قانون یک سوم و مثلث طلایی تاثیر گذار است، استفاده از خطوط و روانشناسی مغز انسان نیز موثر است، در ادامه مطالب مهم این بخش از عکاسی را می توانید دنبال کنید.

https://pixmer.com/post/Geometry

حال که در رابطه با تلفیق ذهن موزیکال و تصویری صحبت کردیم، تا به حال شده است که با دیدن تصویری خاص آهنگی در ذهن شما پلی شود، یا حتی بلعکس تا به حال شده با شنیدن آهنگی حس و حالی را به صورت تصویری متصور شوید، اگر بله شما توانایی زیادی در حس آمیزی دارید، این خصوصیت شما بسیار خاص و نادر است، پس به درستی از آن استفاده کنید، تا بتوانید هنر خود را در مقابل دیگران با حس و حالی خاص تر به تصویر بکشید.

فراموش نکنید که انرژی در خور خاص بودن خود را برای ثبت تصاویر مورد نظر صرف کنید، چرا که دنیا به دست افراد خاص تغییر می کند.

ممنون که با پیکسمر همراه بودید، برای اطلاع بیشتر از تازه ترین اخبار و اطلاعیه های مهم ما، صفحه اینستاگرام و سایت ما را دنبال کنید.


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۰۶-۰۶ ۱۳:۴۴:۰۱ ب ظ
لیست خدمات پیکسمر
خدمت مد نظر خود را انتخاب کنید

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com