نکات عکاسی غذایی برای بلاگر ها

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۱۱-۰۷ ۱۶:۴۹:۴۹ ب ظ

نکات مهم عکاسی از مواد غذایی، برای بلاگر ها و عاشقان شکم چرون، پس با پیکسمر همراه باشید، تا بتوانید به درستی هر چه تمام از مواد غذایی خوشمزه و جذاب عکاسی کنید، حالا چه با دوربین چه با موبایل، مهم نحوه عکاسیش هست و حس و حالش.

آموزش عکاسی

خوب در وحله اول باید بتونید، زاویه مناسبی از دید مناسب بیننده نسبت به ظرف غذا را پیدا کنید، که بیشتر جزئیات مواد غذایی درش پیدا باشه، اما می تونید چندین عکس با جزئیات متفاوت را به عنوان یک تصویر آلبوم گون که از چندین عکس تشکیل شده باشد.

معمولاً زاویه 45 درجه از بالا و مستقیم از رو به رو در این سبک از عکاسی استفاده می شود، اما برای غذا هایی که ارتفاع کمی دارند و به دنبال افزایش ارتفاع آن ها هستید، بهتر است از زاویه ای رو به بالا و پایین تر از خط افق نگاه کنید، تا حس بلند بودن را در آن افزایش دهید.

آموزش عکاسی

بعد از زاویه و دید شما، داستان پشت عکاسی شما تاثیر گذار ترین فاکتور در چشم گیر بودن اثر شما و تایمی است، که می توانید به واسطه عکس خود چشمان بیننده را تسخیر کنید، برای غنی سازی داستان تصاویرتان بهتر است، از تم ها و یا دیزاینی مرتبط با ماهیت غذا استفاده کنید، این می تواند اشتراک در رنگ، حس، جنس و از همه مهم تر مواد اولیه موجود در ظرف غذای شما داشته باشد، پس در انتخاب این اجزا با ظرافت و دقت عمل کنید، تا بیشتر از قبل در هدایت ذهن بینندگان خود تاثیری بیشتر بگذارید، با استفاده از مواد اولیه موجود در غذا می توانید، حس و حال جدید را به تصویر خود اضافه کنید، در این خصوص امکان درگیر کردن ذهن بیننده ها به واسطه ایجاد کانکشن و طرح سؤال بسیار بیشتر از قبل می شود، پس حتما به خواستگاه و غایت غذا در تعریف داستان خود دقت کنید.

ممنون که با مقاله ای دیگر از مجموعه مقالات آموزشی همراه ما بودید، در ادامه این مجموعه نکات متنوع و بسیار زیادی را بازگو خواهیم کرد، که قطعاً برایتان مفید خواهد بود، پس برای کسب اطلاعات بیشتر و باخبر شدن از تازه ترین اخبار و اطلاعیه های مهم ما، سایت و صفحه اینستاگرام پیکسمر را دنبال کنید. 


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۰۹-۲۴ ۱۴:۴۹:۵۹ ب ظ

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com