قسمت پنجم از توضیح جامع عکاسی خیابانی

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۰۹-۱۵ ۲۰:۴۲:۰۶ ب ظ

درود بر دوستان عزیز پیکسمری، سلامی دوباره از بوی خیابان ها و شهر های شما، در این مقاله به دنبال توضیح برخی از تجربیات شخصی خودم تو زمینه عکاسی خیابانی هستم، پس با پیکسمر همراه باشید، تا بتوانید از این تجربیات بیشترین استفاده را ببرید

عکاسی خیابانی

خوب جدای از موارد محافظتی، یک سری از رفتار ها و پوشش ها هست، که می تواند کمک شایانی به کار و حرفه شما کند، یکی از این موارد کارت ویزیت یا کارت تبلیغاتی شما هست، بار ها پیش اومده که مردم تو خیابون ازم درخواست کردن ازشون عکس بگیرم، هیچ وقت نه نگین یه شات چیزی از عمر دوربینتون کم نمی کنه، هر چیزی در حد اعتدالش می تونه براتون مفید باشه، این درخواست دیگران از شما، مجرایی رو برای شما باز می کنه، که بتونید جذب مشتری یا مخاطب داشته باشید، از دستش ندین پس، خودتون رو معرفی کنید، از کارتون بگید و خدماتی که می تونید برای مشتری هاتون ارائه بدین، بعد صحبت هاتون رو با ذکر این مطلب که هر وقت نیاز به مشاوره داشتین من در خدمتم تموم کنید، اینجوری مردم همیشه شما رو تو خاطرشون میارن، اونم دقیقاً وقتی که نیاز به محتوای تصویری داشته باشن.

نکته دیگه مواردی هست که باید روی کارتتون باشه، اسم و فامیل دقیقتون، یا مجموعه عکاسی و فیلمبرداریتون، آدرستون، شماره تماس و در نهایت آیدی اینستاگرام، با این روش می تونید سلایق متفاوت در فضای مجازی و آفلاین مارکتینگ را با هم جلو ببرید.

بهتره همیشه پوششی کژوال یا عادی داشته باشید، هر چقدر پوشش شما توانایی بیشتری در هم رنگ کردن شما با اجتماع اطرافتون داشته باشه، توانایی شما در شکار کردن لحظات طبیعی و اتفاقی اطرافتون بیشتر میشه.

پس بهتره از پوشیدن رنگ های جیغ و توی چشم جلو گیری کنید، حتی استفاده از دوربین کامپکت یا بدون آیینه در ایجاد این اختفا بسیار کارآمد است، پس در صورت امکان حتماً از این تجهیزات به جای استفاده از دوربین های آینه ای یا فول بادی استفاده کنید، بدین طریق راه شما برای ثبت عکس های ماندگار و لحظه ای هموار تر میشه.

خوب تا اینجای کار یک سری از مطالب محافظتی و روانشناسی کار رو با هم مرور کردیم، در ادامه این مجموعه بیشتر در این رابطه و موضوعات دیگر عکاسی خیابانی، صحبت خواهیم کرد.

ممنون که همراه ما بودید، برای اطلاع از تازه ترین اخبار و گزارش های روز ما، سایت و صفحه اینستاگرام پیکسمر را دنبال کنید. 


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۰۹-۱۵ ۱۲:۱۳:۴۱ ب ظ

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com