نکات عکاسی فشن

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۱۰-۱۲ ۱۴:۰۵:۳۹ ب ظ

درود بر دوستان عزیز پیکسمری، در این مقاله به دنبال توضیح و آموزش برخی از نکات عکاسی فشن هستیم، پس با پیکسمر همراه باشید، تا بتوانید به درستی هر چه تمام در این عرصه پیشرفت کنید.

عکاسی

اگر به دنبال مکان های رویایی هستید، شهربازی ها و مناطق سرسبز و درختی بهترین انتخاب برای رسیدن به این منظور است، اما اگر به دنبال هر تم خاصی هستید، فرقی نمی کند کجا باشد، نترسید و شجاع باشید، از قوانین همنشینی استفاده کنید، تا بتوانید مدل خود را در هر لوکیشنی جا دهید، یک عکاس خوب فشن، در هر لوکیشنی باید توانایی ثبت عکس را داشته باشد، اما اگر استودیو را برای عکاسی انتخاب کرده اید، متعجب خواهید شد، اگر بدانید چه تنوع زیادی از ژست ها و پز ها را می توان بدین واسطه ثبت کرد، چرا که شما با یک تغییر جزئی در نور و بک گراند می توانید، کل داستان و حس و حال عکس را تغییر دهید.

از زوایای عجیب و غیر عادی دوری نکنید، در بسیاری از عکس ها می توان با کمی تغییر در زوایا و پرسپکتیو ماهیت و حس تصاویر را تغییر داد، پس به هوش باشید، تا بتوانید دنیایی جدید را بدین واسطه به بینندگان خود نشان دهید، حال هر دیدی که می خواهید، با استفاده از این کار تصاوبر ثبت شده را پر انرژی تر و کاری تر کنید.

ثبت عکس های هنری و فشن نیازمند ایجاد حس و حالی جدید است، پس برای ثبت یک عکس مناسب در نظر داشته باشید، که از روتین ها و استاندارد ها پیروی نکنید، هر نوع ژست و حالتی را امتحان بکنید و از خراب شدن شات ها ناراحت نشوید، چرا که شما به دنبال کشف یک تصویر جدید از متریالی قدیمی هستید، انسان البسه و بس، بقیه چیز هایی که در تصویر جا می دهید و یا از آن برای ثبت عکس استفاده می کنید، زاده تخیلات شماست، پس به آن احترام بگذارید. 

در آخر نگذارید حالت طبیعی و دلی عکس ها از بین برود، تا نشانه ای از فشار توسط بیننده دیده نشود و تصاویرتان دلنشین شود، این فشار بیشتر حالت اجبار و وظیفه دارد، پس تا می توانید این حس و حال را از تصاویر پاک کنید. 

ممنون که باز هم همراه ما بودید، برای اطلاع از ادامه این مقاله به بخش بلاگ ها باز گردید و برای اطلاع از تازه ترین اخبار و اطلاعیه های مهم ما، سایت و صفحه اینستاگرام پیکسمر را دنبال کنید. 

 


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۱۰-۱۲ ۱۴:۰۰:۱۵ ب ظ

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com