نکات عکاسی فشن قسمت دوم

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۱۱-۰۱ ۱۵:۵۱:۵۰ ب ظ

درود بر دوستان عزیز پیکسمری، در این مقاله به دنبال توضیح و آموزش برخی از نکات عکاسی فشن هستیم، پس با پیکسمر همراه باشید، تا بتوانید به درستی هر چه تمام در این عرصه پیشرفت کنید.

عکاسی فشن

در مقاله گذشته در رابطه با پرسپکتیو، لوکیشن ها و ژست ها صحبتی کوتاه کردیم، اما در این مقاله به دنبال توضیح برخی تکنیک های عکاسی هستیم، که شاید بتوانند تاثیر بسزایی بر روی افراد بگذارد، پس این مقاله را از دست ندهید.

از قدرت موشن بلور برای خاص تر کردن هرچه تمام عکس های خود استفاده کنید، سرعت شاتر خود را پایین آورید و حس و حال تحرک را تا فی ها خالدون در تصاویر تزریق کنید، برای این منظور هم می توانید از سوژه بخواهید، تا حرکت کند و آزادانه ورجه وورجه کنیم،

با این کار می توانید هیجان تصاویر را بالا ببرید و ذهن بینندگان را از دنیای همیشه ساکن فشن دور کنید، با این کار شما می توانید، اثر خود را بیش از پیش، پررنگ کنید، تا مدل ها نیز با دیدن آن تعجب کنند و سر ذوق بیایند، خلاقیت خلاقیت و باز هم خلاقیت، اگر به دنبال ستاره شدن در دنیای فشن هستید، باید از خلاقیت خود برای تولید عرصه ای جدید از فشن استفاده کنید، شما باید به این باور برسید که عکاس مدلینگ نیستید، و در عوض یک هنرمند هستید که بینندگان خود را سحر و جادو می کند.

عکاسی فشن

حال می توانید بک گراند متحرک را وارد داستان عکاسی خود کنید،

برای این کار از ماشین ها، پرندگان، درخت ها و مترو استفاده کنید، شاید باورتان نشود، اما ماهی ها هم تحرک دارند، پس می توانید از ماهی ها هم برای ایجاد موشن بلور استفاده کنید، پس باز هم بر می گردیم به مبحث خلاقیت.

از دیگر تکنیک های جذاب عکاسی فشن استفاده از تکنیک اکسپوژر چند گانه است، با این کار هم رنگ و نور تصاویر را غنی ت. کنید و هم حجم معانی و تصاویر را به صورتی قابل درک و دلنشین زیاد کنید، تازه با این روش شما به صورت خود به خود دارای داستانی برای هر عکس می شوید و دیگر نیازی به تفکر عمیق در رابطه با داستان عکس های خود ندارید، البته هر چقدر بیشتر بر روی این موضوعات تفکر شود، تصاویر شما ارزش بیشتری پیدا می کند، که دیگر نیاز به تعریف شما از اثر ندارد، چ ا که زیبایی آن در حس و حال شخصی هر یک از بینندگان است، کهبه طور واضحی قابل دیده شدن است.

ممنون که با قسمتی دیگر از مجموعه مقالات عکاسی ما همراه بودید، برای اطلاع از تازه ترین اخبار و اطلاعیه های مهم ما، سایت و صفحه اینستاگرام پیکسمر را دنبال کنید. 


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۱۱-۰۱ ۰۹:۴۸:۴۰ ق ظ
لیست خدمات پیکسمر
خدمت مد نظر خود را انتخاب کنید

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com