قسمت پنجم از توضیح جامع عکاسی فاین آرت

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۱۰-۰۲ ۱۶:۲۲:۴۷ ب ظ

درود بر دوستان عزیز پیکسمری، در این مقاله به دنبال توضیح برخی از تجربیات و نکات عکاسی هنری هستیم، پس با پیکسمر همراه باشید، تا بتوانید ادامه مبحث معرفی سرشناسان این سبک از عکاسی را دنبال کنیم.

آموزش عکاسی

Mohammed Sattar

ترکیب استایل مینیمال و تکنیک های رفلکت تصاویر، منجر به یکی

 از بهترین عکس های فاین آرت تاریخ شده، که به دلیل استفاده مناسب از خلاقیت و لنز کاربردی، تصویری رویایی و سنگین را مشاهده می کنیم، که تمام ارزش خود را مدیون رفلکت اشیاء می باشد.

آموزش عکاسی

Paul

دوباره مثالی از ترکیب هنر مینیمال را در کنار سبک ابسترکت گونه یک تصویر از منظره مشاهده می کنیم، البته تقابل تراکمی رنگ مشکی و سفید در این عکس بیشترین تاثیر را بر روی تبدیل شدن عکس به یک اثر هنری دارد، پس استفاده درست از دنیای بدون رنگ می تواند به اثری هنری و قوی تبدیل شود.

آموزش عکاسی

Margaret Morgan

استفاده مناسب از نور و رنگ بار دیگه یک عکس عادی از منظره را تبدیل به یک عکس جذاب و هنری می کند، که بیننده بیشترین حالات و تأثیرات روحی را از این طریق دریافت می کند، این عکس ثبت شده در فرانسه مثال خوبی از استفاده مناسب از طبیعت در عکاسی هنری است.

آموزش عکاسی

Martin Smolak

بار دیگر پردازش تصویر در فتوشاپ را به عنوان راه حلی برای ایجاد اثر هنری در عکاسی به تصویر می کشد، برای ایجاد این چنین تصاویری نیاز به وقت و تجربه بالا توسط ادیتور است، چرا که قرار گیری اجزا و ایجاد یک هارمونی و اتمسفر پویا میان آن ها از صفر کاری دشوار است.

آموزش عکاسی

Ionuţ Caraş

مجموعه سریالی بازی تاج و تخت یا 

GOT

را به خاطر دارید؟ 

استفاده از قوانین پایه ای عکاسی مانند مارپیچ فیبوناچی و یک سوم، در کنار کمی خلاقیت در فتوشاپ، عکس جالبی را خلق می کند که در پایین مشاهده می کنید، اما آیا انسان حاضر در تصویر را می بینید، دقیقا این همان جایی است، که تصویر تبدیل به یک اثر هنری می شود، بار معنایی و فلسفی این نقطه از عکس را حس می کنید؟ در عکاسی هنری ما به دنبال ایجاد این چنین ارزش هایی در تصویر هستیم، که نمونه قوی داستان سرایی آن را در تصویر زیر شاهدیم. 

خوب تا اینجای کار تعدادی از این هنر مند ها رو شناختیم، برای اطلاع از جدید ترین اخبار و اطلاعیه های مهم ما، سایت و صفحه اینستاگرام پیکسمر را دنبال کنید، تا از ادامه این بلاگ و مقاله جذاب عقب نمونید. 

 


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۱۰-۰۲ ۱۳:۲۱:۴۰ ب ظ

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com