قسمت هفتم از توضیح جامع عکاسی فاین آرت

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۱۰-۰۷ ۱۷:۳۷:۴۷ ب ظ

درود بر دوستان عزیز پیکسمری، در این مقاله به دنبال توضیح کلی در رابطه با تجهیزات و وسایل مورد نیاز برای عکاسی فاین آرت هستیم ، پس با پیکسمر همراه باشید، تا بتوانید به درستی هر چه تمام، از این نکات استفاده کنید.

آموزش عکاسی

در شروع این بحث بهتره این نکته رو بگم، که من هم به شخصه استفاده از تجهیزات و کیت های متنوع را پیشنهاد نمی کنم، به عکاسان قدیمی دقت کنید، این افراد با در دست داشتن قدرت خود در ثبت عکس های بی نظیر به واسطه قوانین پايه ای، کامپوزیشن ها، نور و سایه و حرکت اجسام، نمونه ای بارز از عکاسان قوی هستن، چرا که به دلیل قوی شدن در شرایط محدود، در رمان استفاده از این کیت ها و تجهیزات حرفه ای باز هم استفاده از خلاقیت خود را از یاد نمی برند و حضور این تجهیزات تنها پوینت قوت عکس ها نخواهد بود، این راه و روش شما رو بیشتر و بیشتر به عکاس فاین آرت حرفه ای نزدیک می کند.

می توان برای کمک به این منظور هر چند وقت یک بار تمام تجهیزات اضافی را از خود دور کنید، تا هم از نظر پایه ای خود را قوی تر کنید، هم به خودتون یه فرصت اضافی بدین تا بتونید دوباره روی سبک و استایلتون تفکری دوباره کنید.

به جای تجهیزات اضافی و غیر حیاتی، بهتر است بر روی دوربینی فول فریم و یا لنزی با اف پایین تر سرمایه گذاری کنید، بدین شکل به راحتی می تونید، تصاویر خود را در لولی بالاتر ثبت کنید و عکاسی را در سطحی بالاتر ادامه دهید، پس پولتان را به درستی خرج کنید.

خوب دقت کنید که وزن ستاپ خودتون رو بیش از حد زیاد نکنید، به عنوان یه عکاس هر چقدر قدرت مانور و سرعت شما بیشتر باشه شانس از دست دادن فرصت های عکاسی شما کمتر می شود، اما مهم ترین مسئله در رابطه با وزن تجهیزات، کمر درد و گردن درد شما است، هر چقد احساس راحتی شما در هنگام عکاسی بیشتر باشد، توانایی شما در ثبت عکس های خلاقانه تر هم بیشتر می شود و حتی نیروی کلی شما برای ادامه عکاسی ذخیره میشه، پس هم برای سلامت جسمی خودتون و هم برای افزایش سطح عکس های هنریتون، به نکات بالا قبل از هر تصمیم گیری در رابطه با خرید تجهیزات توجه کنید.

ممنون که باز هم در ادامه این مجموعه مقالات همراه ما بودین، برای کسب اطلاعات بیشتر و با خبر شدن از تازه ترین اخبار ما، سایت و صفحه اینستاگرام پیکسمر را دنبال کنید. 


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۱۰-۰۷ ۱۶:۴۹:۰۶ ب ظ
لیست خدمات پیکسمر
خدمت مد نظر خود را انتخاب کنید

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com