قسمت هشتم از توضیح جامع عکاسی فاین آرت

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۱۰-۰۸ ۱۳:۳۹:۲۶ ب ظ

درود بر دوستان عزیز پیکسمری، در این مقاله آموزشی به دنبال معرفی نکاتی از عکاسی و پروسه آماده سازی عکاسی فاین آرت در خدمت شما هستیم، پس با پیکسمر همراه باشید، تا بتوانید به درستی هر چه تمام آنچه در اختیار دارید برای این منظور استفاده کنید.

عکاسی

چگونگی تبدیل یک عکس به تصویری بیانگر حالت فاین آرت وابسته به پز ها، تکسچر ها و نور ها است، پس به نوعی هر عکس را می توان وارد حس و حال فاین آرت کرد، به طور مثال در عکاسی پرتره به واسطه میکاپ می توانید، چهره سوژه خود را تبدیل به بوم نقاشی و طراحی کنید، یا حتی َقسمتی از صورت وی را محو یا واضح تر کنید، برای تولید عکس پرتره فاین آرت می توان قسمت یا عضوی از بدن سوژه را هم حذف کرد، چه برسد به توانایی های پرداخت و پردازش تصاویر در فتوشاپ و لایت روم.

یکی از راه های تولید پرتره به سبک فاین آرت، استفاده از بک گراند های ساده و کلاسیک است، منظور از سادگی شلوغ نبودن تصاویر با جزئیات است، به طور مثال رنگ مشکی می تواند عمق تصویر بسیاری را به سوژه و تصویر کلی ببخشد، یا حتی می توانید بر روی خصوصیات سوژه تان توجه بیشتری اعمال کنید.

عکاسی درود بر دوستان عزیز پیکسمری، در این مقاله آموزشی به دنبال معرفی نکاتی از عکاسی و پروسه آماده سازی عکاسی فاین آرت در خدمت شما هستیم، پس با پیکسمر همراه باشید، تا بتوانید به درستی هر چه تمام آنچه در اختیار دارید برای این منظور استفاده کنید.

شانه های سوژه را راحت کنید، یعنی قصدی برای صاف و بالا نگهداشتن آن نکنید، بر عکس شل و ریلکس باشید، تا به واسطه خطوط موازی بتوانید، با حس و حال هندسی بازی کنید، یا حتی مدل خود را به انجام حرکات ورزشی و کششی تشویق کنید، تا به واسطه این حرکات زیبایی ها و انحنا های بیشتری برای کار کردن با مدل در اختیار داشته باشید. 

از دست های مدل خود برای بازگو کردن یک داستان مورد نظر استفاده کنید، اینجوری توجه بیشتری را بر روی داستان خود می توانید هدایت کنید. 

نکته دیگری که در کار کردن با مدل می تواند مفید باشد، استفاده از جهت دهی صورت به بالا است، که می تواند گردن سوژه را بلند تر و کشیده تر نشان دهید، با اینکار استخوان بندی فک را بیشت. به تصویر بکشید و قبقب سوژه را محو کنید. 

ممنون که با مقاله ای دیگر از مجموعه مقالات آموزشی فاین آرت همراه ما بودید، برای اطلاع از جدید ترین اخبار و اطلاعیه های روز ما، سایت و صفحه اینستاگرام پیکسمر را دنبال کنید. 

 

 


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۱۰-۰۸ ۱۳:۳۱:۳۳ ب ظ
لیست خدمات پیکسمر
خدمت مد نظر خود را انتخاب کنید

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com