قسمت چهارم از توضیح جامع عکاسی فاین آرت

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۱۰-۰۲ ۱۶:۱۹:۵۳ ب ظ

درود بر دوستان عزیز پیکسمری، در این مقاله به دنبال توضیح برخی از تجربیات و نکات عکاسی هنری هستیم، پس با پیکسمر همراه باشید، تا بتوانید ادامه مبحث معرفی سرشناسان این سبک از عکاسی را دنبال کنیم.

آموزش عکاسی

Vincent Bourilhon

عکاسی خلاق که با استفاده از قدرت خود در فوتوشاپ و داستان سرایی مصور، بسیار راحت می تواند اجزا را در کنار یکدیگر قرار داده و عکسی پر مفهوم خلق کند، به طور مثال این اثر از وی نشان دهنده، مدرنیته در کنار سنت های خانوادگی است، که بر روی منظره ای جذاب سوار شده.

آموزش عکاسی

Simon Downham

استفاده از المان ها و سوژه های تکراری در کنار نحوه ای صحیح از نورپردازی جلوه ای کاملاً حرفه ای و قوی از شئ به وجود می آورد، که برای هر شخصی می تواند جذابیتی بی مانع ایجاد کند، به طور مثال این عکس از صفحه شطرنج تمام قدرت خود را از سایه ها می گیرد.

آموزش عکاسی

Ron Clemmons

استفاده از المان های شهری و متعارف برای ایجاد تصاویر ابسترکت گونه، یکی دیگر از روش های تولید اثر هنری می باشد، که در این عکس شهری می توان این چنین ترکیبی را به زیبایی مشاهده کرد.

آموزش عکاسی

Paweł Prus

استفاده از تکنیک لانگ اکسپوژر در عکاسی از مناظر و طبیعت کاری تکراری و پایه ای می باشد، برای این کار نیاز به دوربین، سه پایه و فیلتر ان دی است، اما کمی خلاقیت در دید می تواند، آب ها را تبدیل به مهی غلیظ کند، که سوژه اصلی عکس را در بلد ترین حالت خود قرار می دهد، حال این عکس نماینگر کاملی از موفقیت عکاس در ایجاد یک اثر هنری است. 

آموزش عکاسی

Nacho Zàitsev

تکنیک معروف و ترند سال های گذشته عکاسی، تکنیک دابل اکسپژر است، که با کمی تغییر و چاشنی کردن خلاقیت، تبدیل به نوع جدیدی از عکس های پر مفهوم و سنگین می شود، به طور مثال مجموعه انسان و طبیعت که توسط ناچو تهیه شده، ‌از سری مجموعه های هنری جذابی می باشد، که توسط بسیاری به دلیل خلاقیت عکاس ستایش شده است. 

خوب تا اینجای کار تعدادی از این هنر مند ها رو شناختیم، برای اطلاع از جدید ترین اخبار و اطلاعیه های مهم ما، سایت و صفحه اینستاگرام پیکسمر را دنبال کنید، تا از ادامه این بلاگ و مقاله جذاب عقب نمونید. 

 


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۱۰-۰۲ ۱۳:۱۷:۴۴ ب ظ

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com