ادامه نکات تحلیل عکس ها

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۱۱-۲۷ ۱۳:۴۶:۳۲ ب ظ

درود بر دوستان عزیز پیکسمری در این مقاله به دنبال توضیح برخی از نکات و تجربیات شخصی خودم در زمینه تحلیل عکس ها هستم، پس این مقاله را از دست ندهید، تا بتوانید به درستی هر چه تمام تمامی کار های خود را بررسی و تحلیل کنید.

عکاسی

خوب در مقاله گذشته در رابطه با تحلیل های سطحی عکس ها و پست ها صحبت کردیم، حال می خوام در رابطه با تحلیل عکس ها در سطح هنری صحبت های خودمان را ادامه دهیم، پس با پیکسمر همراه باشید.

قوانین عکاسی را زیر نظر بگیرید و وجود و نحوه انجام آن را در سیر تکاملی عکس های خود بررسی کنید، بعد از خود بپرسید، آیا با این حالتی که الان به وجود اوردم حال می کنم؟ کدوم قسمت از کار ها یا قوانین رو باید بهتر کنم یا تغییر بدم؟

این سؤال ها برای شروع پروسه زیبای پرورش ذهن تصویری بسیار مفید و کاربردی اند، پس در این بخش باید با توجه به قدرت ذهن و احساس خود، سوال هایی را طراحی کنید، که احساستان نتیجه را به درستی هر چه تمام بیان کند.

این قوانین شامل قانون یک سوم، طلایی، فیبوناچی، خطوط همگرا و موازی، مثلث های طلایی و همنشینی، رنگ های مکمل و متضاد و هزاران نکته و قانون دیگر است، که در رابطه با تمامی این مسائل در بخش بلاگ عکاسی و فیلمبرداری پیکسمر مقالات متعددی را منتشر کرده ایم، پس حتماً و حتماً برای افزایش آگاهی خودتون در عکاسی این مقالات را دنبال کنید.

جدای از قوانین بايد به احساسات عکس ها هم دقت کنید، این حجمه ارزشمند در عکاسی ها، بزرگترین تاثیر را روی مخاطب ها می گذارد، پس با دقت تمام به اهداف احساسی و حس و حال های عکس های خود گوش دل بسپارید، پس با دیدی مثبت و آينده نگرانه به دنبال روشن تر کردن مسیر هنری و احساسب خود در عکس ها باشید، تا بتوانید بیشتر و بیشتر عکس هایتان را به نگاهتان نزدیک کنید.

این نگاه های تحلیل گرایانه فقط برای ایجاد دیدی مناسب برای پیشرفت فردی افراد لایق و مستعد در زمینه عکاسی است، چرا که به دنبال کپی برداری نیستند، به دنبال خلق آثار به خصوص و به نام خود هستند، پس از شما ممنونیم، ‌برای کسب تازه ترین اخبار و اطلاعیه های مهم ما، سایت و صفحه اینستاگرام پیکسمر را دنبال کنید. 


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۱۱-۲۷ ۱۳:۲۹:۲۹ ب ظ

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com