مجموعه نکات عکاسی از مناظر قسمت دوم

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۰۹-۲۰ ۱۴:۵۳:۰۶ ب ظ

 

درود در این مجموعه از مقالات آموزشی به دنبال توضیح نکات صفر تا صد عکاسی از مناظر طبیعی هستیم، پس با ما همراه باشید، تا بتوانید به درستی هر چه تمام از طبیعت زنده و شاید مرده مورد نظر خود عکاسی کنید.

آموزش عکاسی

فیلتر های لنز از تجهیزات جذاب دیگر این سبک از عکاسی می باشد، به طور مثال فیلتر UV (ultraviolet) از استفاده برای فیلم ها به استفاده برای عکس های دیجیتال تغییر کاربری داده و جز پر کاربرد ترین فیلتر های موجود است، اما فیلتر ND (neutral density) برای استفاده از سرعت های پایین شاتر در این سبک از عکاسی استفاده می شود، یا حتی فیلتر جذاب GND (graduated neutral density) که برای ثبت هر چه بهتر عکس های مرکب از آسمان و زمین، با روشنایی و وضوح کاملی از ابر ها استفاده می شود، Polarised filters نیز از فیلتر های کاهش دهنده نویز و گلر های نوری است، که به دفعات توسط عکاسان مناظر استفاده می شود. 

از حسنات فیلتر ان دی ایجاد هارمونی و هماهنگی در مقدار نور متراکم در تصویر است، بدین طریق شما اکسپوژری کاملاً حرفه ای تر در کنار دیتیل بیشتر از مناطق نورانی در اختیار خواهید داشت. 

اما مسئله بنیادین در عکاسی های حرفه ای که بار دیگر باید به آن اشاره کرد، استفاده از فرمت RAW که تقریباً حجمی پنج برابر فرمت JPEG را در اختیار شما می گذارد، دست شما را در پست پراسسینگ رنگ ها، وایت بالانس، نور و دیتیل های دیگر باز تر می کند، پس بهتر است عکس های مهمی را که می گیرید و به دنبال ادیت آن ها هستید را با این فرمت ذخیره و اجرا کنید. 

حرف از حرفه ای بودن زدیم، بهتر است مقالات ما در رابطه با نحوه درست خواندن و استفاده از هیستوگرام را فرا بگیرید، تا بتوانید، عکس هایی با استاندارد های بالا تری از نظر نور و رنگ ثبت کنید. 

ممنون که ما را با این مقاله هنراهی کردید، در مقالات بعدی مجموعه نکات عکاسی از مناظر در رابطه با نکات مهم تر و کاربردی تری صحبت خواهیم کرد، پس برای اطلاع از تازه ترین اخبار و اطلاعیه های مهم ما، سایت و صفحه اینستاگرام پیکسمر را دنبال کنید. 

 


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۰۹-۱۹ ۱۳:۳۳:۰۴ ب ظ
لیست خدمات پیکسمر
خدمت مد نظر خود را انتخاب کنید

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com