عوامل موثر بر سوژه

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۰۹-۲۳ ۱۴:۰۱:۳۱ ب ظ

درود بر دوستان عزیز پیکسمری، در این مقاله به دنبال توضیح یک سری از خصوصیات و ماهیت سوژه هستیم، پس با ما همراه باشید، تا بتوانید به درستی سوژه مناسب را پیدا و جاگذاری کنید.

عکاسی

حال که با معنی سوژه آشنا شدیم، نوبت به توضیح نکاتی است، که به واسطه آن می توانید، سوژه خود را انتخاب و آن را در جایگاه مناسبی از تصویر قرار دهید.

خوب برای شروع بهترین سوژه ها در عکاسی سوژه هایی هستند، که همراه خود داستانی را به همراه دارند، به نحوی که نیازی نیست شما هدف یا انرژی خاصی بر روی آن بگذارید، تا داستان تصویر خود را بسازید یا بهبود ببخشید، مانند عکاسی از چشم ها، یا از تتو ها و مناظر، هر کدام به نحوی می توانند داستانی به خصوص را تعریف کنند، یکی درگر از راه های مناسب برای داستان سازی در تصاویر، استفاده از فرمت های آلبومی برای نمایش دادن چندین عکس از طریق یک تصویر استفاده کنید.

برای افزایش ارزش سوژه و بالا بردن توجهات به آن در عکس، باید به توان از قوانين همنشینی و روانشناسی مصور استفاده کرد، به طور مثال استفاده از خطوط هدایت کنند، قوانین طلایی و حتی رنگ های مکمل استفاده کرد، حال ترکیب هر چه بهتر صحنه و حس و حال سوژه می تواند، جذابیت و گیرایی سوژه شما را بیشتر کند.

عکاسی

راه دیگر افزایش توجه بر روی سوژه استفاده از رنگ و نور می باشد، به نحوی که با بالا بردن کنتراست در رنگ، تفاوت ها، شباهت ها و حتی یک مفهوم می توانید، سوژه خود را بیشتر در چشمان بینندگان خود بنشانید، حال چه تقابل فقر و ثروت باشد، چه تقابل سیاه و سفید یا پر رنگ و کم رنگ، فرقی نمی کند، در هر صورت این کار باعث قوی تر شدن داستان پشت ه.ر سوژه می شود، راه دیگر که به آن اشاره کردیم استفاده از نور است، نور به عنوان وسیله ای هم برای دیدن جسم و هم برای دادن حس و حال به آن استفاده می شود، به طور مثال نور از کناره های سوژه حالتی احساسی و دراماتیک به تصویر می بخشد، یا از بین بردن این سایه ها باعث بیشتر تو چشم آمدن سوژه به عنوان یه آبجکت می تواند بسیار مناسب باشد، پس حتما حرف و زبان نور را تمرین کنید.

ممنون که ما رو باز هم همراهی کردید، در ادامه این مجموعه مقالات بیشتر در رابطه با موضوع سوژه و نحوه قرار دادن آن در تصویر صحبت خواهیم کرد، پس برای کسب اطلاعات بیشتر و باخبر شدن از تازه ترین اخبار و اطلاعیه های ما، سایت و صفحه اینستاگرام پیکسمر را دنبال کنید.


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۰۹-۲۳ ۱۳:۳۷:۰۵ ب ظ

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com