تدابیر بهداشتی و روانی در دوران کرونا

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۰۸-۲۶ ۱۶:۲۵:۳۳ ب ظ

امروز به مناسبت حضور همه گانی کرونا در جامعه مان قصد داریم، شما را با پروتکل های بهداشتی و رفتاری در حوزه‌های حرفه ای بیشتر آشنا کنیم، تا هم سلامت خود و هم دیگران را ارزشمند بشماریم.

corona cameraman

برای حفظ اتمسفر پویا و زنده در محیط کاری حتماً از ماسک استفاده کنید، استفاده از ماسک در مجاورت و برخورد با مشتری ها الزامی است، چرا که حس خطر، ترس، بیماری و هر آنچه که به واسطه کرونا در ذهن افراد تجسم می شود، می تواند بر روی احساسات و تصمیم گیری های مشتریان شما تاثیر شگرفی بگذارد، پس برای القای آرامش خاطر و حس اهمیت به مشتری ها حتماً موارد بهداشتی را رعایت کنید.

اما در ذهن داشته باشید، تجهیزات خود را ضد عفونی نکنید یا به واسطه مواد الکلی یا ابکی به هیچ عنوان لوازم خود را ضد عفونی نکنید، در عوض می توانید، از دست کش مخصوصی برای کار با تجهیزات استفاده کنید، که فقط برای مصارف عکاسی و فیلمبرداری شما می باشد، البته که برای جلوگیری از دردسر های بیشتر می توانید، دستان خود را با استفاده از محلول های ضد عفونی کننده پاکیزه نمایید و همیشه ارتباطی سالم و پاکیزه با دوربین خود بگیرید.

corona cameraman

قبل از شروع پروژه یا صحبت کردن با مشتری خود، دست خود و کارفرما را ضد عفونی کنید، تا حس هم یاری و ارزشمندی را به کار فرما انتقال دهید، تا حس و حال خودتان هم در حین انجام پروژه و هم پس از پروژه را در حالتی مناسب از نظر کارفرما نگهدارید، بدین صورت رضایت مشتری را از اخلاق و اصول کاریتان بالا می برید. 

برای افزایش این رضایت می توانید، باذخود برگه سلامت هم همراه داشته باشید، بدین شیوه شما با حضور دلیلی کاملاً منطقی و روشن آرامش را به ذهن و حس کارفرما منتقل کنید، به طور مثال ضد عفونی کف کفشتان حکم نهایی را در امر رعایت نکات بهداشتی دارد، پس برای اینکار هم کتبی و هم زبانن اطمینان و آرامش را به مشتریان خود منتق لکنید. 

ممنون که باز هم ما را با مقالات متعددمان همراهی کردید، برای اطلاع از تازه ترین اخبار و اطلاعیه های متعدد مان سایت و صفحه اینستاگرام پیکسمر را دنبال کنید. 

 


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۰۸-۲۶ ۱۴:۲۵:۳۰ ب ظ

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com