نکات عکاسی از جزئیات

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۰۶-۰۵ ۱۵:۲۹:۰۸ ب ظ

امروز به دنبال بررسی جزئیات در عکاسی هستیم، دیتیل موجود در عکس هر چقدر هم کوچک می تواند تبدیل به بزرگ ترین جز عکس شما تبدیل شود، پس برای ثبت بهتر جزئیات با پیکسمر همراه باشید.

detail

دیتیل موجود در عکس فقط زمانی برجسته می شود که برتری خود را کاملا بدون رقابت با دیگر اجزای عکس فریاد بزند، این برتری در گرو چندین شاخصه است، مهم ترین آن کامپوزیشن است.

کامپوزیشن یا شکل بندی برای قاب بندی مناسب شما استفاده می شود، این قاب بندی مختص به نحوه قاب بندی شما از تصویر توسط دوربین و نحوه چینش عناصر در تصویر است، برای اطلاع بیشتر از این مباحث به مقالات زیر مراجعه کنید.

برای افزایش اهمیت دیتیل مورد نظر حتما از قوانین یک سوم و مثلث طلایی استفاده کنید، تا سوژه خود را در میان دیگر اجزای تصویر بر روی سن ببرید، تا تمامی توجهات را به آن جلب کنید.

توجه به رنگ ها در بلد کردن سوژه تاثیر بیشتری دارد، برای چینش درست رنگ ها باید روابط رنگ ها با یک دیگر را بدانید، برای این منظور استفاده از گردونه رنگ ها را پیشنهاد می دهم که در لینک پایین مشاهده می کنید.

برای بدست آوردن یک برداشت مناسب باید کنجکاوانه شرایط و زوایای متفاوت را بررسی کنید، تا جایی که قلبتان از حرکت متوقف شود، تا جایی که بدانید از این بهتر امکان ندارد بشود، پس از امتحان کردن نترسید، هر چیزی را امتحان کنید، از نقوش ثبت شده بر روی سنگ ها و چمن ها تا پوسته درختان و شلوارتان ، این سبک عکاسی نیازمند متفاوت اندیشیدن است، برای ثبت عکس های خوب از دیتیل باید کلی نگری را فراموش و جزئیات را وارد دایره توجه خود کنید. دیتیل موجود در عکس ها همیشه وجود داشته، اما این دید عکاس است که در بدو کار متوجه آن شده و سپس اهمیت آن را به بهترین نحو ممکن به تصویر کشیده است.

pixmer

برای ثبت عکس مناسب از دیتیل ها، چشم ها را باید شست و جور دیگر دید، درست مانند یک انسان که تازه چشم باز کرده است و دنیای اطراف را نگاه می کند، مشتاقانه و ریز بینانه زندگی را از طریق چشمان خود جستجو می کند، تا درک تازه ای از اطراف خود بدست آورد، پس محو اطراف خود شوید، تا زندگی را جور دیگر ببینید.

ممنون که با ما همراه بودید، برای اطلاع بیشتر از جدیدترین اخبار و اطلاعیه های مهم ما، صفحه اینستاگرام و سایت پیکسمر را دنبال کنید.


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۰۵-۲۹ ۱۲:۰۵:۴۸ ب ظ
لیست خدمات پیکسمر
خدمت مد نظر خود را انتخاب کنید

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com