لنز های مناسب برای عکاسی پرتره

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۱۰-۱۴ ۱۷:۵۳:۲۵ ب ظ

درود بر دوستان عزیز پیکسمری، در این مقاله به دنبال توضیح برخی از نکات در رابطه با انتخاب لنز مناسب برای عکاسی پرتره در خدمت شما هستیم، پس با پیکسمر همراه باشید، تا بتوانید به درستی تجهیزات خود را انتخاب کنید.

لوکیشن عکاسی

لنز های زیادی برای استفاده در عکاسی مورد استفاده قرار می گیرد، پس شما هم می توانید از تمامی لنز ها برای این سبک از عکاسی ها استفاده کنید، اما در این میان کدام دسته از لنز ها برای چه افرادی مناسب است، خوب اگر فضای حرکتی و فاصله ای شما با سوژه کم است، بهتر است برای این جور استفاده ها از لنز هایی با فوکال لنف کمتر از 80 استفاده کنید،اگر 

لوکیشن عکاسی

به در توانتان نیست که بتوانید، تحرک را وارد کار کنید، یا می خواهید در زمان سریعتری هر قاب و فاصله ای را میان خود و ساژه انتخاب کنید، از لنز های زوم به منظور قابلیت تغییر فوکال لنف استفاده کنید.

اما اگر عکس هایی با شارپنس قوی و وضوح بالا نیاز دارید، از لنز های فیکس استفاده کنید و بلور بیشتر و دهانه لنز باز تر در اختیار داشته باشید، حال برای ثبت عکس های خاص تر باید از شخصیت هر لنز بر اساس دیستورشن آن آگاه باشید، در میان طول لنز های متفاوت، لنز 80 بهترین انتخاب برای کمترین دیستورشن است و لنز پنجاه نزدیک ترین حالت به چشم انسان، پس در استفاده از لنز ها به دیستورشن دقت کنید، به طور مثال لنز سی و پنج میلی متری بهترین انتخاب برای عکاسی پرتره در کنار منظره ها می باشد، چرا که به صورت همزمان تصویرتان در میان فضا پیدا می شود، نکته دیگر بادی دوربین شما می باشد، به طور مثال یک لنز سی و پنج میلی متری بر روی یک بدنه هف فریم مانند یک لنز پنجاه عمل می کند و بر روی دوربین فول فریم دقیق ترین حالت ها را از خود نشان می دهد.

لوکیشن عکاسی

در این میان لنز ۸۰ سانتی فیکس یا هشتاد و پنج فیکس قدیمی ترین و معروف ترین لنز برای عکاسی و فیلمبرداری پرتره است، این لنز توانایی شما را در ثبت بهترین عکس های پرتره از نظر نزدیک به واقعیت بودن را بالا می برد، در این میان لنز های سیگما و کنون حرف بیشتری برای گفتن دارند، اما اگر دلتان هوس فوکال لنف های بالاتر را کرده لنز های 105 و 135 میلی متری بهترین انتخاب برای شارپ ترین تصاویر است، در آخر باید گفت تمامی این انتخاب ها بسته به سلیقه شما می باشد، بهترین راه برای انتخاب لنز مخصوص خود، کار کردن با هر یک از این لنز ها می باشد.

ممنون که همراه ما بودید، برای اطلاع از تازه ترین اخبار و اطلاعیه های مهم ما، سایت و صفحه اینستاگرام پیکسمر را دنبال کنید. 


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۱۰-۱۴ ۱۷:۲۵:۵۳ ب ظ

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com