نکات ساخت یک هایپرلپس روان

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۰۷-۲۱ ۱۳:۰۸:۲۳ ب ظ

سلامی دوباره خدمت عکاسان و فیلمبرداران عزیز پیکسمری، در این مقاله به دنبال ذکر نکاتی برای شما هستیم، تا بتوانید به راحتی و به بهترین شکل ممکن هایپرلپس های زیبا و جذاب ثبت کنید.

hyperlapse

تری پاد خود را روی سطحی صاف و هموار بگذارید، تا هم در تعادل بماند و هم بتوانید در صورت نیاز تری پاد را بر روی زمین بکشید، دوربین خود را برای مانیتورینگ مناسب بر روی لایو مد بگذارید، از اینتروالومتر یا ریموت تایمر استفاده کنید، تا تمامی تغییرات مورد نظر خود را به صورت دقیق اعمال کنید و از یکنواختی تصویرتان اطمینان حاصل کنید، از ضبط تصاویر در فرمت RAW مطمئن شوید، چرا که در ادامه به دنبال پردازش آنها در نرم‌افزار های مربوط هستیم.

hyperlapse

شاتر خود را بر روی یک ثانیه و بالاتر قرار دهید، تا حالتی صاف تر و خامه ای به خودش بگیرد، برای ثبت بهتر لحظات میان هر شات با شات بعدی خود، فاصله زمانی حداقل ده ثانیه را اعمال کنید.

پس اگر یک فیلم یک دقیقه با سرعت ۲۴ فریم بر ثانیه بخواهید، ۱۴۴۰ طی عکس باید گرفته شود، که حداقل زمان ۱۷۲۸۰ ثانیه برای تهیه آن نیاز است

عکس های بدست آمده را در لایت روم پردازش کنید و این تغییرات را می توانید به صورت کاملاً طبیعی روی دیگر عکس ها هم اعمال کنید، برای ایجاد حرکات ساده ولی تاثیرگذاری که بدون لرزش و ناهماهنگی می توانید، از ریل استفاده کنید، فوکوس خود را بعد از تنظیم در حالت منوال بگذارید، تا به هیچ وجه دید شما و فوکوس تان میان اجزا تغییری نکند.

hyperlapse

تنظیمات رنگ و نور خود را اگر برای مدت زیادی در حال عکاسی هستید، حداقل هر دو ساعت از نو تنظیم کنید، اما در نظر داشته باشید که حالت طبیعی گذر زمان و تغییر شرایط آب و هوایی دیده شود، تا محتوای شما حالتی طبیعی تر به خود بگیرد.

برای مانیتور کردن بهتر پروسه هایپر لپس تنظیمات خود را به واسطه دوربینی جداگانه و یا گوشی موبایل در طول مدت ثبت چک کنید، بدین صورت در طول مدت عکاسی تنظیمات لوجستیک شما تغییری نمی کند.

ممنون که ما رو در این قسمت از مجموعه مقالات آموزشی پیکسمر همراهی کردید، پس برای اطلاعات بیشتر و هماهنگی های لازم ما را از طریق صفحه اینستاگرام و سایت پیکسمر دنبال کنید. 


در دسته بندی : - فیلمبرداری

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۰۷-۱۲ ۱۵:۲۶:۲۹ ب ظ

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com