معرفی چندین نرم افزار تدوین برای گوشی

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۰۷-۰۱ ۱۸:۱۸:۲۵ ب ظ

امروز به دنبال معرفی چندین نرم افزار تدوین برای گوشی های تلفن همراه هستیم، پس با ما همراه باشید، تا مدت زمان تدوین های خود را کاهش دهید.

Adobe Premiere Rush (cross-platform)

Adobe Premiere Rush (cross-platform)

نرم‌افزاری بر خلاف نسخه پرو آن کاملا ساده، اگر به دنبال تدوین های سریع و راحت برای ویدیو های روزانه فضای مجازی خود هستید، ارزش امتحان کردن را دارد، چرا که تمپلیت های آماده ای را برای رسانه های مجازی شما دارد، این نرم‌افزار برای تمامی پلتفرم ها موجود است.

LumaFusion (iOS) 

LumaFusion (iOS) 

نرم‌افزاری قدرتمند برای ویدیو سازان در عجله، با این نرم‌افزار می توانید، شیش عدد ویدیو و ساندترک را با هم در نرم‌افزار تدوین کنید و شیش ساندترک دیگر را به عنوان فیلر در آن استفاده کنید.

اگر روزنامه نگار، فیلم ساز مستند و یا حتی اینفلوئنسر هستید، این نرم‌افزار قطعاً صرفه جویی در زمان را به شما هدیه می دهد، تازه فرمت صدای PAL را در این نرم‌افزار به راحتی استفاده کنید.

iMovie (iOS)

iMovie (iOS)

نرم‌افزاری ساده و کاربردی که نیاز های غیر حرفه ای شما را به سادگی با سرعتی بالا تامین می کند، با پشتیبانی از 4k و تدوین فیلم ها با حجم بالا، پس برای کار های دم دستی و عجله ای انتخابی مناسب است.

VLLO

VLLO

نرم‌افزاری برتر در میان ادیتور های پیشرفته، در حالت رایگان تمام نیاز های اولیه شما را جواب گو است، اما در حالت پرو تمامی نیاز های شما رو در کمترین زمان ممکن و بهترین حالت بر طرف می کند، نرم افزاری که ارزش خرید آن را دارد و توسط فیلمبردار های حرفه ای ما تایید شده. این نرم‌افزار به صورت حرفه ای برای کاربران دستگاه های اپل طراحی شده است، با دارا بودن حجم بسیاری از استیکر ها، گیف ها و سمپل های متفاوت که هر کدام می توانند، شخصی سازی شوند، اما نسخه حرفه ای آن پولی می باشد.

Inshot

Inshot

برنامه ای که به صورت مکرر توسط پیکسمر پیشنهاد شده، نرم‌افزاری گسترده که تقریباً تمامی نیاز های اجتماعی شما را پوشش می دهد، پس می توانید تمامی محتوا های مورد نیاز صفحات اجتماعی را با استفاده از گوشی تلفن همراه و کمی خلاقیت تهیه کنید، نرم‌افزاری سریع، سبک، کاربردی و راحت برای استفاده همگان.

ممنون که با پیکسمر همراه بودید، برای اطلاع از تازه ترین اخبار و اطلاعیه های مهم ما، صفحه اینستاگرام و سایت پیکسمر را دنبال کنید.

 

 

 

 


در دسته بندی : - فیلمبرداری

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۰۶-۲۶ ۱۳:۳۴:۴۰ ب ظ

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com