روانشناسی در مصاحبه ۱

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۰۵-۳۱ ۱۲:۳۹:۵۳ ب ظ

نکات روانشناسی در پیدا کردن سوژه مناسب برای مصاحبه بسیار است، اما با پیکسمر همراه باشید تا گزیده ای از این نکات را برایتان توضیح دهیم.

interview

به طور مثال در بدو مواجه با افراد پس از سلامی گرم درخواست کنید، تا دقایقی کوتاه از وقت گرانبهای خودشان را برای یه کار اجتماعی و مفید به شما بدهند، سپس موضوع مصاحبه را بدون توضیح دقیق و به صورت کاملا خلاصه توضیح دهید، سپس قصد خود را از ضبط مصاحبه روشن کنید، با اینکار ذهن مخاطب خود آرام آرام با هدف خودتان یکی می کنید، ذهن مخاطب ها برای مصاحبه آماده پیشنهاد و یا خریداری ذهنیت شما نیست، مگر اینکه شما محصول ذهن خود را بر روی میز بگذارید و آنرا عرج دهید، با این روش فرد مذکور مشتاق و کنجکاو می شود و خود می خواهد قسمتی از محصول فکر شما شود.

اما مهم ترین نکته برای ثبت یک مصاحبه خوب پیدا کردن سوژه مناسب است، سوژه های خوب افرادی با حوصله، صبور، پر انرژی، و خالی از هرگونه وظیفه و درگیری اند، پس برای انتخاب سوژه مناسب به دنبال مادر پدر ها و یا افراد مسن بگردید، در این میان جوانان بین ۱۲ تا ۱۹ سال هم علاقه زیادی به انجام مصاحبه دارند.

interview

مصاحبه گر های خانوم توانایی بیشتری را در متقاعد کردن دیگران به منظور مصاحبه دارند، پس یک همراه خانوم در این عرصه می تواند بسیار مفید واقع شود، افرادی که در یک مکان نشسته اند، یا منتظر فردی یا چیزی هستند، احتمال بیشتری دارد، که بخواهند با شما همکاری کنند، در این میان دختر ها و پسر هایی هستند که به دلیل مشکلات خانوادگی و اجتماعی دوست ندارند با هم دیگر دیده شوند، پس توانایی مصاحبه کردن از زوج ها کم تر است، اما تقریباً تمامی اجتماعات انسانی بیش از ۴ نفر، احتمال زیادی برای ایجاد کشش و ایجاد یک تغییر دارند، پس می توان در میان آنها حداقل یک پیش قراول را برای ثبت مصاحبه پیدا کرد.

interview

افرادی که با دیدن دوربین به مو، ریش لباس و ظاهر خود می رسند، مانند یک تابلوی سلام من عاشق مصاحبه شدنم، برای دوربینتان علامت می فرستند، اما دقت کنید، این مسئله که شما متوجه آن هستید را نباید بفهمند، وگرنه تظمینی در همکاری وجود ندارد، چرا که درصد زیادی از مردم به دنبال فردی نیازمند برای کمک کردن می گردند، پس خود را به کمک آنها محتاج نشان دهید.

ادامه این مقاله را در پستی دیگر توضیح خواهیم داد.

ممنون که با ما همراه بودید، برای اطلاع از تازه ترین اخبار و اطلاعیه های مهم ما، صفحه اینستاگرام و سایت پیکسمر را دنبال کنید.


در دسته بندی : - فیلمبرداری

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۰۵-۲۸ ۱۲:۵۱:۰۹ ب ظ

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com