راه های کنترل لرزش دوربین به صورت فیزیکی

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۰۵-۳۱ ۱۲:۴۱:۲۲ ب ظ

آیا تا به حال در رابطه با راه های کنترل لرزش دوربین به صورت فیزیکی مطلبی خوانده اید؟ اگر نه با پیکسمر همراه باشید تا بتوانید، به راحتی فیلم هایی با کمترین میزان لرزش را ثبت کنید.

videography

برای این منظور جدای از سه پایه، گیمبال، اسلایدر و استابلایزر می توانید، از نیروی ذهن خود برای این منظور استفاده کنید، یادتان باشد تا تنفس خود را به نحوی صحیح انجام دهید، برای این کار دقت کنید، که در هنگام تنفس حتما قفسه سینه شما به صورتی کاملا منظم و یکنواخت بزرگ و کوچک شود، در همین هنگام برای نگاه کردن اطراف خود کمترین استفاده از گردن و کمر خود کنید، تا حرکت شما موجب ایجاد لرزش در دستانتان نشود، برای جلوگیری از لرزش بیشتر می توانید از طریق نمایشگر دوربین خود ضبط را مشاهده کنید، تمام تلاش خود را کنید تا دوربینتان سبک و سبک تر شود، برای این منظور فلاشر، ریکوردر و کانکتور های جداگانه را توسط یه فرستنده و گیرنده بی سیم کنترل کنید.

حال برای افزایش قدرت مانور و تسلط خود بر روی دوربین از بند های مخصوص استفاده کنید، این بند ها باید محکم، پهن و کاملا نرم باشند، تا در طولانی مدت گردن و کمر شما را خسته نکنند، بند دوربین را همیشه به دور گردن خود بی اندازید، تا همیشه بتوانید دوربین را باخیال راحت از دستان خود رها کنید.

videography

برای کاهش هر چه بیشتر لرزش فیلم ها، دست خود را به جلو دراز کنید، مقدار اضافی بند را جمع کنید تا دوربین قبل از دراز کردن کامل دستتان به انتهای محدوده حرکتی خود برسد، سپس در هنگام فیلمبرداری دوربین را به بیرون فشار دهید، تا بند دوربین کاملا کشیده شود، به این طریق می توانید به واسطه محدود کردن دوربین خود، لرزش آنرا کاهش دهید.

حال برای جلوگیری از لرزش بیشتر می توانید، دست خود را تبدیل به پایه کرده و دوربین را بر روی آن قرار دهید، به نحوی که آرنجتان بر روی شکمتان قرار گیرد و زاویه بین آرنج و بازویتان کمتر از ۴۵ درجه باشد.

قطعا ادوات و وسایل زیادی برای حذف لرزش دوربین در هنگام فیلمبرداری استفاده می شوند، اما این تجهیزات دارای قیمتی بالا و مشکلات حمل و نقلی فراوان اند، پس در صورتی که امکان تهیه آن برایتان وجود ندارد، حتما از این روش برای بهتر شدن خروجی استفاده کنید.

ممنون که با پیکسمر همراه بودید، برای اطلاع بیشتر از اخبار و اطلاعیه های روز ما، صفحه اینستاگرام و سایت پیکسمر را دنبال کنید. 


در دسته بندی : - فیلمبرداری

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۰۵-۲۸ ۱۶:۲۷:۵۱ ب ظ

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com