قسمت نهم از توضیح جامع عکاسی فاین آرت

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۱۰-۰۹ ۱۶:۴۹:۴۸ ب ظ

درود بر دوستان عزیز پیکسمری، در این مقاله به دنبال توضیح و آموزش برخی از نکات عکاسی هنری به خصوص پرتره هستیم، پس با پیکسمر همراه باشید، تا به بهترین نتایج کاری برسید.

عکاسی

مدل های خود را راحت بزارید، اگر جایی فشاری بر روی مدل حس کردین مسئله را رها کنید و به گپ و گفت بپردازید، در کنار تمامی این موارد، بگذارید پز های خود را به شما معرفی کنند، سپس یا از بین آنها انتخاب کنید، یا اگر ژستی خاص در ذهن دارید، می توانید این مورد را با مدلتان مطرح کنید، تا مدل آمادگی کافی را از نظر ذهنی داشته باشد.

از بلور کردن تصاویر نترسید، با کمی مطالعه در میان مقالات ما متوجه اهمیت و کاربردی بودن موشن بلور می شوید، این بلور می تواند یا بر اثر حرکت شما ایجاد شود، یا بر اساس حرکت جسم یا سوژه، حالا چرا بلور کنیم؟

سادس برای اینکه از دیتیل کار کم کنیم، در یک سری از عکاسی ها برای افزایش اهمیت سوژه می شود، با استفاده از بلور کردن فضای منفی دیتیل و بار سنگین پردازشی تصویر را در این فضا کاهش دهد، حال به هر طریقی که مناسب می بینید، البته که با استفاده دیگر از آن می شود، به تصاویر حالتی ابسترکت ببخشید.

عکاسی

برای انتخاب میک آپ و کاستوم ها حساس باشید، می توانید حالتی سلطنتی یا مدرن به میکاپ ببخشید، یا حتی مدرن تر برخورد کنید و از پرژکتور یا نمایشگر ها برای ایجاد تصویر یا تکمیل میکاپ استفاده کنید، هر آنچه که فکرش را بکنید، این بدست شماست، که چه داستانی را به این واسطه تعریف کنید، خودتان را محدود و مرز بندی نکنید، مخصوصاً در خلاقیت های مورد نیاز در چینش و ایجاد میکاپ و لباس های مخصوص به مدل ها.

مدل های خود را ترغیب کنید، تا بتوانند آنچه را که مورد علاقه شان است، اجرا کنند، پس در جریان باشید، که برای انجام هر چه بهتر پروسه عکاسی، مدل خود را راحت بگذارید و دوست آن باشید.

ممنون که باز هم ما را با قسمتی دیگر از مقالات آموزشی همراهی کردین، برای خواندن ادامه مطالب و مقالات مهم دیگر بخش بلاگ ما را دنبال کنید، برای اطلاع از تازه ترین اخبار و اطلاعیه های مهم ما، سایت و صفحه اینستاگرام پیکسمر را دنبال کنید. 


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۱۰-۰۹ ۱۶:۲۷:۵۶ ب ظ

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com