استفاده از قانون عجایب در عکاسی

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۰۵-۱۴ ۱۳:۴۹:۱۹ ب ظ

امروز به دنبال توضیح قانون اعجاب در اعداد هستیم، با پیکسمر همراه باشید تا روانشناسی را به نحوی دیگر در هنر عکاسی خود استفاده کنید.

rule of odd

این قانون در قاب بندی و استراتژی چینش اجزا مورد استفاده قرار می گیرد، به نحوی که به دنبال منحرف کردن توجه بیننده است و به همین دلیل باید از گروه گروه شدن اجزا به صورت یکسان جلوگیری کنید، اعداد زوج در تعداد اجزا همان چیزی است که باید از آن فاصله بگیرید، برای این منظور اعداد فرد مانند ۱_۳_۵_۷ مناسب ترین حالت را ایجاد می کند، در حالی که افزایش تعداد از عدد طلایی ۷ بر روی هدف ما تاثیر منفی دارد،

rule of odd

در این میان اجزای سه گانه بیشترین تاثیر گذاری را بر روی هدف ما دارد، باز هم برای تاثیر گذاری بیشتر می توانیم تمامی اجزا را بر روی یک خط بچینیم، یا به صورتی بچینیم که حالتی مثلثی به خود بگیرد.

برای پیدا کردن سه گانه خودتان زوایا و قاب های متفاوت را امتحان کنید، بس از بررسی محیط از نظر حضور سه گانه مناسب شاید مجبور شوید برای ثبت سه گانه مورد نظر صبر را در دستور کار قرار دهید، تا اجزا پس از تقلیل به عدد سه برسند و یا منتظر شوید، تا با اضافه شدن اجزا سه گانه مورد نظرتان ایجاد شود.

rule of odd

راه دیگری که می توان از آن برای ساخت سه گانه استفاده کرد، قدرت هم نشینی اجزا در کنار یک دیگر است، که چند جز را می توان بدین واسطه تبدیل به یک جز واحد کرد، پیش تر در رابطه با این تئوری صحبت کرده این.

rule of odd

در آخر باید این را اضافه کنیم، که نسبت به رعایت این قانون سفت و سخت عمل نکنید، در خیلی از عکس ها و سبک های عکاسی استفاده از این قانون تاثیر مناسبی را در هدف اصلی ثبت لحظه ندارد، مانند عکاسی از زوجین و یا عکاسی تبلیغاتی که سوژه ها بیشترین اهمیت را دارا هستند، پس باید به دنبال مفاهیم اصلی باشید و از این قانون برای تاثیرگذاری بیشتر در مسیر پشت مفهوم عکس باید استفاده شود.

برای اطلاع بیشتر از تمامی اخبار و اطلاعیه های مهم ما، سایت و صفحه اینستاگرام پیکسمر را دنبال کنید.


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۰۵-۱۴ ۱۳:۰۸:۵۱ ب ظ

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com