معرفی انواع مدلینگ

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۰۷-۲۷ ۱۳:۴۹:۳۶ ب ظ

در ادامه مجموعه مقالات مدلینگ در خدمت شما هستیم، پس با پیکسمر همراه باشید، تا بتوانید به راحتی عرصه خود را انتخاب کنید و نیاز اصلی خود را بشناسید.

modeling

مدل لباس زیر، اگر بدنی متناسب، پوستی زیبا، چهره ای گرم و انرژی آتشین دارید، این دسته از مدلینگ برای شما بسیار مناسب است، البته این قسمت از صنعت مد دارای حواشی و اتفاقات ناگوار زیادی بوده، پس برای فعالیت در این زمینه حتماً از مراجع قانونی و معروف اقدام کنید، تا مشکلی برای سلامت و حرمت شما به وجود نیاید، زیبایی مهم ترین رکن این دسته است، پس شاخص خاصی برای آن وجود ندارد.

مدل برند یا پروموشنال مدلینگ

برای حضور در این بخش شما نیاز به لبخندی زیبا، انرژی اجتماعی و شادی بخش، چهره ای. قابل اطمینان و حتی صدایی گرم دارید، پس برای حضور در این زمینه فرد به نحوی انتخاب می شود، که برای مدتی طولانی چهره شرکت را تشکیل دهد، مدلینگ در این زمینه شاخصه های اندامی و سنی خاصی ندارد ولی تناسب ظاهری و خوش پوش بودن دارای اهمیت است.

modeling

مدلینگ صنعتی

در این بخش از دنیای مدلینگ، فقط قسمت های خاصی از بدن و صورت مدل برای کار مدلینگ استفاده می شود، جزئیات در این سبک از عکاسی بسیار حائز اهمیت است، پس حفظ و مراقبت از این قسمت ها که معمولاً، لب ها، چشم ها، ابرو ها، دست، گردن و هر قسمت دیگری که در کار های زیورآلات و بهداشتی مورد استفاده قرار بگیرد، مهم است، پس برای مدل شدن قرار نیست بی نقص باشید، حتی اگر یک خصوصیت یونیک و زیبا داشته باشید، باز هم می توانید، در این صنعت موفق شوید.

مادر ها، خانوم های مسن، خانوم های خانه دار، شما هم در این بازار اهمیت دارید، برای حضور در برنامه های تبلیغاتی، تیزر ها و برنامه های تلویزیونی بعضاً نیاز به یک فرد بالغ و سنگین، بیشتر از حضور فردی با استاندارد های بالای زیبایی شناسی احساس می شود، پس تصور مدل را فقط معطوف به ویکتوریا سیکرت یا ووگ نکنید.

ممنون که با قسمت دوم این مجموعه مقالات با ما همراه بودید، اگر این پست برایتان مفید واقع گشت، حتما قسمت بعدی آنرا هم مطالعه کنید، برای اطلاع بیشتر از آخرین اخبار و اطلاعیه های مهم ما، صفحه اینستاگرام و سایت پیکسمر را دنبال کنید.


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۰۷-۱۳ ۱۳:۵۱:۵۹ ب ظ
لیست خدمات پیکسمر
خدمت مد نظر خود را انتخاب کنید

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com