توضیح نکات عکاسی با نور نئون

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۰۸-۲۰ ۱۷:۴۵:۲۲ ب ظ

امروز به دنبال توضیح نکات عکاسی از نور نئون را داریم، پس اگر به دنبال عکاسی با این نور های رنگی و جذاب. را دارید، این مقاله را از دست ندهید.

neon

مهم ترین ابزار شما در این سبک از عکاسی لنز واید می باشد، هر چه لنز شما واید تر باشد، نور بیشتری وارد دوربین می شود، این در حالی است که با پایین تر آمدن درجه کانونی لنز شما، تصاویر بک گراند بلور می شود.

از بالا بردن ایزو نترسید، برای بدست آوردن تصاویر شارپ تر ایزوی خود را بالا ببرید، اما دقت کنید تا با افزایش ایزو کیفیت تصاویرتان بیش از حد پایین نیاید.

از حضور مدل ها در کنار عکس های خود برای افزایش جذابیت افکت های نوری حاصل از نئون استفاده کنید. استفاده از عینک برای مدل ها می تواند، افکت های نوری را برای جذاب تر شدن پرتره شما فراهم کند.

تا فوت و فن عکاسی از نئون دستتان آید، زمانی طولانی و تست شات های فراوان نیاز دارد، پس برای افزایش فوکوس خود در حین عکاسی حتماً در فضایی خلوت و آرام این کار را شروع کنید.

وایت بالانس تصاویر خود را دستی تنظیم کنید، اگر امکانش وجود داشت گرمای تصاویر را به واسطه آپشن کلوین متناسب با تصویر و رنگ هایتان تغییر دهید.

فرمت RAW به عنوان فرمت پایه عکاسی شما باید باشد، چرا که تمامی موارد مورد نیاز درون پردازش گر های تصویری را می توانید، بر روی آنها اعمال کنید.

neon

با افزایش مدت زمان باز بودن شاتر خود یا اصطلاحاً عکاسی لانگ اکسپوژر در این زمینه می توانید، رنگ و لعاب عکاسی خود را نورانی تر و سورئال تر از همیشه ثبت کنید، البته که حالت محو و کش دار اجسام متحرک نیز جذابیت تصویرتان را دو چندان می کند.

تاریکی شب بهترین موقعیت را برای شما در این سبک از عکاسی فراهم می کند، پس برای ثبت هر چه بهتر این دسته از عکس ها، خود را برای عکاسی در شب آماده کنید، خلاقیت خود را وارد بازی کرده و زوایای خود را تغییر دهید، با قطرات آب بازی کنید، آتش روشن کنید، دست شما توسط ذهن شما بسته است، پس ذهن خود را باز کنید و با تمرکزی مناسب کار خود را تبدیل به منبع آرامش کنید.

ممنون که با مقاله ای دیگر از پیکسمر همراه ما بودید، برای اطلاع از تازه ترین اخبار و اطلاعیه های مهم ما، صفحه اینستاگرام و سایت پیکسمر را دنبال کنید

 


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۰۸-۱۰ ۱۶:۳۶:۳۳ ب ظ

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com