کامپوزیشن دوایر متقارن

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۰۹-۰۲ ۱۵:۴۶:۵۲ ب ظ

در این مقاله به دنبال توضیح کاپوزیشنی غیر معمول، اما چشم گیر هستیم، پس با پیکسمر همراه باشید، تا بتوانید به درستی هر چه تمام از دوایر متحدالمرکز برای زیبایی تصاویر خود استفاده کنید.

آموزش عکاسی

برای این هدف شما نیاز به یک تصویر متقارن شعاعی دارید، برای مثال بعضی از گل ها یا حلزون ها می توانند سوژه ای مناسب و در دسترس برای این کار باشند، از دیگر مثال های این دست از سوژه ها می توان به راه پله های تو در تو اشاره کرد، یا حتی استفاده از پس سر نوزادان و یا استفاده از پشمک برای تولید دوایر متحدالمرکز متقارن، اما دقت کنید، بهترین لنز برای ثبت این دست از عکس ها لنز های واید می باشد، به نحوی که دیستورشن یا کشیدگی تصویر به سمت مرکز آن می تواند، برگ برنده شما برای ثبت هر چه عجیب تر دوایر متقارن باشد، برای جالب تر کردن تصاویر خود می توانید، از سوژه ها و رنگ های عجیب استفاده کنید، در این سبک از عکاسی دو اصل تعیین کننده نتيجه کار شما می باشد، اولا شما نیاز به سوژه ای. مناسب دارید، دوم برای پیدا کردن بهترین نتیجه، باید بهترین قاب را ببندید، که خود می تواند در بر گیرنده اجزای دیگر تصویر باشد، به طور مثال چینش اشیاء در کنار این دوایر تصویر شما را می تواند خاص تر از قبل بکند، اما دقت کنید که این چینش ها هارمونی و توجه اصلی تصویر را بهم نزند، مردم برای دیدن اثری کژوال وقت نمی گذارند، پس برای جذب مخاطب مدت زمان عکاسی خود را افزایش دهید، تا از تولید حداقل پنج عکس کاملاً مناسب مطمئن شوید، سپس شما می مانید و نرم‌افزار های مخصوص ادیت عکس مانند لایت روم و فوتوشاپ. 

به عنوان سخن پایانی، به هیچ عنوان از امتحان کردن و شکست خوردن نترسید، کار با کامپوزیشن های متعدد به دلیل ایجاد تصور ناخودآگاه و نقش بستن آن بر دید انسان، نیاز به تماشا و تجربه بسیار دارد، پس خسته نشوید.

ممنون که ما را با مقاله ای دیگر همراهی کردید، برای اطلاع از تازه ترین اخبار و اطلاعیه های مهم ما، سایت و صفحه اینستاگرام پیکسمر را دنبال کنید. 


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۰۹-۰۲ ۱۲:۱۷:۳۹ ب ظ
لیست خدمات پیکسمر
خدمت مد نظر خود را انتخاب کنید

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com