نکات عکاسی با پرده سبز

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۰۴-۲۵ ۱۵:۴۸:۳۴ ب ظ

برای عکاسی صنعتی یا تبلیغاتی ممکن است استفاده از پرده سبز تبدیل به نیاز شود، اما این حالت از عکاسی نکاتی مهم را با خودش به همراه دارد، پس با پیکسمر همراه باشید تا بتوانید به تمامی نکات آن پی ببرید.

پرده سبز

دلیل سبز بودن این پرده ها تفاوت و جدایی کامل تناژ رنگی آن با رنگ پوست صورت می باشد، البته قبل از اینکه سبز باشد به رنگ آبی بوده است، اما باز هم رنگ آبی می تواند مناسب باشد، پس تقریباً می توان گفت هر رنگی را می توان به عنوان پرده سبز استفاده کرد، با این شرط که رنگی که بک گراند را تشکیل می دهد تفاوت شایانی با رنگ های موجود در سوژه داشته باشد.

برای عکاسی صحیح از آن باید تمامی رنگ های صفحه یک دسته باشد، برای این منظور جدای از سلامت پرده، سایه های تشکیل شده بر روی آن می بایست کاملا خنثی شوند. سایه ها معمولا به واسطه محصول یا سوژه بر روی پرده ایجاد می شوند پس بهتر است تا حد ممکن سوژه را از سطح پرده دور کنیم، رنگ پرده نیز به قدری مهم است، که حتی جنس پرده نیز بر روی آن تاثیر گذار می باشد، با یک نگاه ساده به متریال مصرفی و مدل های متنوع این نوع پرده می توانید به تفاوت آنها کاملا پی ببرید.

برای افزایش کیفیت کار بهتر است، خود پرده را نیز با استفاده از نور روشن کنیم، پس نورپردازی در این نوع از عکاسی و یا فیلمبرداری بسیار حائز اهمیت است، پس بهتر است به کیفیت نور تولیدی توسط منبع نورپردازی دقت ویژه ای کرد.

پرده سبز

حال با توجه به کیفیت نور تولید شده، حداقل به دو منبع نوری برای استفاده مناسب از پرده سبز نیاز داریم.

برای حاصل شدن بهترین نتیجه در پی انجام پروژه بهتر است دوربین را بر روی سه پایه و یا استابلایزر قرار دهید، برای اطمینان تست شات بگیرید و محدودیت کادری و حرکتی سوژه ها را بدست آورید، سپس باتوجه به اندازه ها پروژه را مدیریت کنید.

حال باقی می ماند انتخاب نرم‌افزار مناسب پردازش تصویر که در مقالات بعدی در این رابطه بیشتر توضیح می دهیم، پس با پیکسمر همراه باشید و برای اطلاع از تازه ترین اخبار و اطلاعیه ها، سایت ما و صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید.

و مثل همیشه عکس های خلاقانه و زیبا خود در عکاسی با پرده سبز را برای ما ارسال کنید.

 


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۰۴-۲۳ ۱۱:۰۰:۲۹ ق ظ
لیست خدمات پیکسمر
خدمت مد نظر خود را انتخاب کنید

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com