نکات عکاسی از بند های موسیقی

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۰۸-۰۱ ۱۶:۵۶:۲۰ ب ظ

در این مقاله به دنبال توضیح نکات عکاسی از یک بند یا گروه موسیقی هستیم، پس با ما همراه باشید تا بتوانید، به واسطه عکس های خود هر بندی را سوپر استار کنید.

band

در وحله اول با گروه موسیقی دیدار کنید و سعی کنید خصوصیات روحی و اخلاقیشان مشاهده کنید، تا بتوانید در ادامه بهترین عکس های ممکن را از هر کس یا به صورت گروهی ثبت کنید، یکی دو روزی را با آنها هم در دنیای شخصی و هم در دنیای حرفه ای و اجرای زنده سپری کنید، حال سعی کنید داستان پشت هر آهنگ را متوجه شوید، این گونه امکان ندارد عکس های شما از این گروه تکراری و گذرا شود.

حال نیاز است تا برای گروه موسیقی تمی را انتخاب کنید، با مشورت کردن با افراد گروه می توانید تمی ماندگار برای آلبوم یا حتی تمام دوره کاری گروه پیدا کنید.

band

ست لباس اعضا را با کمک آنها انتخاب کنید تا جذابیت کار دو چندان شود، قبل از عکاسی به لوکیشن های مورد نظر بروید، تا هم در رابطه با نور مورد نیاز به اجماع برسید و هم در رابطه با ست اعضا و جزئیات دیگر تصویر از جمله، ساز ها، دکور ها و حتی تماشاگران.

bond

با کمک اعضا چک لیستی از عکس ها تهیه کنید، که نیاز صد درصد شما است، سپس با توجه به نظر افراد می توانید، نحوه پوزینگ و ایستادن در کنار یک دیگر را تمرین کنید، این شما هستید که با طراح صحنه باشید، پس همه جزئیات را به صورت دقیق به دیگر افراد گزارش دهید، تا همه چی بر طبق برنامه منظمی پیش رود.

band

نحوه های متفاوت پست پراسسینگ را با اعضای گروه بررسی کنید، تا بتوانید ادیت هایی کاملا دلخواه تحویل دهید، بهترین کار نشون دادن نمونه ای از انواع پرسسینگ شما است، سپس در خاطر داشته باشید، که چگونه با افراد هنگام عکاسی ارتباط بگیرید تا حالت زنده آنها از بین نرود و اکت ها غیر طبیعی نباشد، حال باید در نظر داشته باشید، برای ثبت عکس های بی نقص به صورت برست شات یا شات پیاپی در هنگام انجام پروژه عکاسی کنید و در آخر به یاد داشته باشید، نمایش هارمونی اعضا و هدف آنها در موسیقی مهم ترین شاخصه عکس های شما باشد.

ممنون که با ما برای مقاله ای دیگر همراه بودید، برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید، صفحه اینستاگرام و سایت پیکسمر را دنبال کنید.


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۰۷-۲۹ ۱۱:۰۹:۰۹ ق ظ
لیست خدمات پیکسمر
خدمت مد نظر خود را انتخاب کنید

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com