چگونگی پیدا کردن یک کیف خوب برای عکاس ها و فیلمبردار ها

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۰۶-۲۳ ۰۰:۳۵:۴۸ ق ظ

امروز به دنبال توضیح شاخص های مهم، برای خرید کیف دوربین هستیم، پس با پیکسمر همراه باشید تا بتوانید، مناسب ترین کیف را برای دوربین و تجهیزات خود انتخاب کنید.

camera bag

اولین شاخصه که در خرید دوربین بهش باید دقت کنید، تجهیزات مورد نیاز شما است، پس بسته به تجهیزات و لوازم همراه خود مانند دوربین، لنز، فلش، سه پایه و حتی تجهیزات نور و صدا می توانید اندازه کیف خود را تعیین کنید، مسافتی را که باید برای رسیدن به لوکیشن طی کنید را در خاطر داشته باشید و بر همین اساس می توانید، نوع کیف خود را انتخاب کنید، اگر مسافت طولانی در پیش دارید، که برای پیمودن آن نیاز به پیاده روی دارید کیف کوله بهترین انتخاب است، چرا که کیف های کوله راحتی شما را برای حمل کردن تجهیزات خود تضمین کرده و از همه مهم تر ایمنی بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد، هم از نظر فیزیکی فشار کمتری را بر گردن و ستون فقرات وارد می کنند و هم کیف شما تبدیل به بنری برای نشان دادن محتویات با ارزش درون کیف نمی شود، این خود خطر دزدیده شدن کیف شما را کاهش می دهد، بسیاری از کیف ها خاصیت ضد آب دارند، اگر در روزی بارانی از کیف خود استفاده می کنید، در صورتی که کیفتان ضد آب نیست حتما کیف خود را به واسطه کاوری مناسب بپوشانید.

camera bag

کیف شما حداقل برای یک دوربین و مموری کارد به انضمام شارژر جا داشته باشد، اما این انتخاب اصلا آینده نگرانه نیست، به این دلیل که اگر بعداً لنز جدیدی خریداری کردید، بتوانید آن را همیشه در کنار خود داشته باشید، پس بهترین انتخاب برای کیف دوربین حداقل دو جایگاه جداگانه برای لنز را داراست و به فرم آن مشابه کوله می باشد.

شاخص های دیگر یک کیف مناسب بسته به نوع مسیر حرکتی شما می باشد، مانند کیف های مناسب برای عکاسی در مناطق سرد سیر، این کیف ها با دارا بودن سیلینگ مناسب دوربین و تجهیزات دیگر شما را از سرمای آسیب دهنده و رطوبت مخرب دور می کند، یا اگر قصد عکاسی در مناطق شنی و صحرایی را دارید، حتما کیفی را به همراه خود ببرید، که دوربین شما را از خطر نفوذ شن و ماسه دور کند.

و در آخر نحوه مسافرت شما مطرح می شود، با هواپیما، قایق، اسنپ و یا با دوچرخه، هر آنچه که هست، نیاز به بررسی دارد، پس حتما با توجه به شرایط جوی و زمانی سفر خود در کنار نحوه حمل کیف خود، کیف مناسب سفر خود را انتخاب کنید، چرا که وظیفه اصلی کیف دوربین حفاظت از تجهیزات و دوربین شما است، سپس محافظت از سلامتی و ظاهر شما، پس در انتخاب کیف خود کوشا باشید.


در دسته بندی : - فیلمبرداری

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۰۶-۲۰ ۱۰:۳۸:۴۸ ق ظ

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com