برخورد اول با مشتری

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۰۸-۲۵ ۱۳:۴۳:۵۲ ب ظ

امروز به دنبال گفتگویی دوستانه هستیم، با شما عکاسان و فیلمبرداران، پس با پیکسمر همراه باشید، تا بتوانید از تجربیات متعدد ما در پروژه های گوناگون بهره ببرید.

camera man

خوب برای شروع مبحث بهتر است، نحوه صحبت کردن با مشتری ها مطرح است، شما برای گرفتن پروژه و انجام آن نیاز به صحبت حضوری و یا تلفنی با مشتری های خود دارید، بهتره از شماره ای متفاوت برای اینکار استفاده کنید، اگه آتلیه یا شرکت عکاسی هستید، پروفایل خودتان را متناسب با کارتان انتخاب کنید، یعنی به جای عکس های شخصی و دسته جمعی متعارف در صفحات مجازی، لوگو یا نشان مجموعه خود را قرار دهید، بیو صفحات مجازی را مطابق با فعالیت های خودتان بنویسید.

حال که ویترین را مطابق حرفه خود کردید، باید بتوانید با صبر و حوصله با مراجعین صحبت کنید، بزرگترین تجربه حرفه ای خودم در این مدت زمان این بود، که مشتری ها یا افرادی که با شنا تماس می گیرند، برای راحت تر شدن کار تولید محتوا با شما تماس گرفته اند، یا برای انجام حرفه ای پروژه ها نیاز به شما پیدا کردن، پس قرار نیست مشتری ها را با توضیحات فنی و حرفه ای خسته کنید، تازه صحبت های حرفه ای و کاری طولانی ممکن است، مشتری های شما را فراری دهد، پس برای اینکه بتوانید، آنها را نگه دارید، مواظب تایم و حس و حالشان در جلسات باشید.

camera man

روانشناس باشید، اول از همه حس و حال خوب را تقدیم مشتری ها کنید، جملاتی مانند:

ممنون که ما را انتخاب کردید، یا باعث افتخاره که بتوانیم برایتان مفید باشیم، تیپ شخصیتی هر کس متفاوت است، اما تمامی افراد فرم و تیپ یکسانی را با همکاران خود دارند، مثلاً نحوه برخورد افراد بازاری معمولاً به یک شکل است، همانطور که برخورد و انتظارات پزشکان و آرایشگران با عکاس ها معمولاً به یک شکل ثابت است، پس اول از همه باید متوجه شوید، با چه کسی از چه قشری صحبت می کنید، حال که تا حدودی با فرد و کسب و کار آن آشنا شدید، می توانید مسائل کاری را شروع کنید، اول از همه نیاز فرد را متوجه شوید، یعنی ازش بپرسید، این محتوا را برای چه هدفی نیاز دارید، اهداف هر پروژه می توامد متفاوت باشد، این خود دلیلی بر این امر است، که هر محتوایی برای هر جایی و مقصودی جایز نیست.

حال که نیاز مشتری را متوجه شدید، نوبت به شرایط و احتیاجات شما برای انجام پروژه می رسد، که در مقاله بعدی می توانید، مطالعه کنید.

ممنون که با ما همراه بودید، برای اطلاع از تازه ترین اخبار و اطلاعیه های مهم ما، صفحه اینستاگرام و سایت پیکسمر را دنبال کنید. 


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۰۸-۲۲ ۱۳:۳۰:۴۳ ب ظ
لیست خدمات پیکسمر
خدمت مد نظر خود را انتخاب کنید

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com