معرفی نرم افزار های تولید استیکر ( قسمت دوم )

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۰۶-۱۸ ۱۱:۳۵:۴۶ ق ظ

در ادامه مقاله دیروز به دنبال معرفی تعدادی دیگر از نرم‌افزار های تولید استیکر هستیم، پس با پیکسمر همراه باشید، تا بتوانید بهترین نرم‌افزار را انتخاب کنید.

Sticker Maker

Sticker Maker

نرم‌افزاری برای تولید استیکر هایی با نمای کاملا حرفه ای، در این نرم افزار می توانید به راحتی تصویر اشخاص را از عکس جدا کرده و بک گراند پشت تصویر شخص را کاملا از بین ببرید، سپس پکیج منتخب خود را به استیکر های واتساپ خود به صورت آنی اضافه کنید.

Emoji Me Animated Faces

Emoji Me Animated Faces

تولید استیکر توسط شخصیت انیمیشن شده خودتان و دیگران حتی به صورت همزمان، با این نرم‌افزار به راحتی تصویر خود و دوستان یا عزیزان خود را در یک استیکر جا دهید و پس از انتخاب یکی از صد ها آپشن شخصی سازی پیش ساخته، استیکر های خود را در نرم‌افزار های اینستاگرام، فیسبوک و واتساپ آپلود کنید.

Sticker Studio – Sticker Maker for WhatsApp

Sticker Studio – Sticker Maker for WhatsApp

نرم‌افزاری قدرتمند برای ساخت استیکر های قابل استفاده در واتساپ و Gboard با این نرم افزار عکس ها را به هر شکلی که می خواهید کات کنید و یا با استفاده از اشکال پیش ساخته می توانید تصاویر خود را برش بزنید، حال با اضافه کردن نوشته های خود از طریق فونت های جذاب این برنامه استیکر خود را حرفه ای تر کنید، به همین سادگی.

Sticker Maker ^_^ 

Sticker Maker ^_^ 

نرم‌افزاری به صورت اختصاصی برای گوشی های ios با این نرم‌افزار می توانید هر آنچه که خلاقیت شما تولید می کند را عملی کنید، مانند دیگر نرم‌افزار ها عکس خود را کات کرده، پردازش کنید، سپس با دنیای بزرگ آپشن های این نرم‌افزار استیکر خود را شخصی سازی کنید، مزیت اصلی این برنامه توانایی تولید پکیج از استیکر طراحی شده شما است، که می توانید به سرعت آن را در فضای مجازی مورد نظر خود استفاده کنید.

حال امیدواریم پس از مطالعه کامل این مجموعه مقاله ها در رابطه با تولید استیکر های شخصی سازی شده، بتوانید به راحتی نرم افزار منتخب خود را در میان این نرم افزار ها پیدا کنید.  ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍

ممنون که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید، برای اطلاع از تازه ترین اخبار و اطلاعیه های مهم ما، صفحه اینستاگرام و سایت پیکسمر را دنبال کنید

 


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۰۶-۱۸ ۱۰:۵۰:۱۲ ق ظ

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com