توضیحات ابتدایی در رابطه با عکاسی پرتره

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۰۵-۲۳ ۱۴:۴۴:۲۴ ب ظ

امروز به دنبال توضیح نکاتی ابتدایی در رابطه با عکاسی پرتره هستیم، پس با پیکسمر همراه باشید تا بتوانید، به درستی چهره ها را زیبا تر از همیشه ترسیم کنید.

pixmer

برای این منظور تجهیزات شما می توانند تاثیر بسیار زیادی را بر روی کیفیت عکس شما بگذارند، اما تظمینی وجود ندارد که حس و حال عکس شما را به خوبی به تصویر بکشد، پس هنر اصلی این سبک از عکاسی در روانشناسی عکاس نهفته است.

عکاسی پرتره را مانند یک جلسه روانشناسی در نظر بگیرید، بدین گونه که شما در وحله اول باید، به مدل خود انرژی مثبت بدهید، در مورد اتفاقات خوشایند زندگی با آنها صحبت کنید و در نهایت اعتماد به نفس کافی را به مدل خود بدهید، تا بتواند هر آنچه که هست و در وجود خود دارد، توسط دریچه ای زیبا تر و پر شور تر از چشمان خود به سمت دوربین منتشر کند.

pixmer

وظیفه عکاس در این سبک از عکاسی بلد کردن شخصیت زیبای یک فرد است، چرا که نتیجه این سبک از عکاسی معمولاً در پروفایل های شخصی و اداری استفاده می شود، پس حکم یک دیدار اولیه از فرد را در اجتماع دارد، که باید تاثیر مثبتی را بر روی عوام بگذارد.

خوب حال برای ثبت با کیفیت ترین عکس های پرتره به یک لنز فیکس و نور مناسب نیاز داریم، لنز های فیکس در این سبک از عکاسی بسیار پر طرفدار هستند، برای انتخاب لنز مناسب باید به لوکیشن عکاسی و شرایط محیطی توجه ویژه کرد، هر چه لنز شما واید تر، تصویر ثبت شده توسط شما از لحاظ وسعت دید بزرگ تر و لنز های واید دارای فاصله کانونی کوتاه تری هستند، که خود بر روی توانایی جذب نور آنها تاثیر مثبت می گذارد، اما لنز های تله که بیشترین میزان بوکه را می توانند برای شما به ارمغان آورند، البته اگر لنز تله شما فیکس باشد مانند لنز فیکس ۱۰۰.

pixmer

اگر عکاسی در استودیو صورت می گیرد، بهتر است از لنز هایی با فاصله کانونی کمتر از ۸۵ استفاده کنید تا بتوانید به راحتی در استودیو حرکت کنید و ژست های متنوع تری را برای ثبت آماده کنید. در مقالات گذشته توضیحات کاملی را در رابطه با لنز ها و خصوصیات آنها بیان کردیم، پس حتما برای افزایش اطلاعات خود، به آنها رجوع کنید.

در میان موارد تاثیر گذار در این سبک از عکاسی نور استاندارد می باشد، پس برای تاثیر گذاری بهتر از نور نرم ایجاد شده در پس سایه ها و یا دیفیوزر ها استفاده کنید، اگر در استودیو عکاسی می کنید، بهتر است از سافت باکس و یا نوری ملایم و استاندارد استفاده کنید. در مقالات گذشته انواع نور و چگونگی تغییر یا استفاده از آنها را کردیم، پس برای کسب اطلاعات بیشتر شما را به خواندن مقالات مهم ترین جز عکاسی دعوت می کنیم.

pixmer

ممنون که با ما همراه بودید، برای اطلاع از تازه ترین اخبار و اطلاعیه های مهم ما، صفحه اینستاگرام و سایت پیکسمر را دنبال کنید.


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۰۵-۲۳ ۱۴:۱۹:۲۹ ب ظ
لیست خدمات پیکسمر
خدمت مد نظر خود را انتخاب کنید

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com