معرفی نرم‌افزار های حرفه ای تلفن همراه برای عکاسان ۲

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۰۶-۲۳ ۱۳:۲۷:۴۲ ب ظ

امروز معرفی برنامه های کاربردی برای عکاسان و فیلمبرداران را در پیکسمر ادامه خواهیم داد، پس اگه به دنبال استفاده از نرم‌افزار های تلفن های همراه هستید، تا کارتان را در زمینه عکاسی راحت تر کنید، این مقاله مخصوص شماست.

Google Photoscan

Google Photoscan

با این نرم‌افزار به بهترین حالت ممکن عکس ها و نوشته های خود را اسکن کنید، تا به لطف متد به خصوص آن، که عکاسی از چهار زاویه تقریباً متفاوت از صفحه است، هیچگونه نور مضاعف، تاری و یا مشکل تصویری نداشته باشید، تازه مطمئن باشید این راه بسیار سریع تر و مطمئن تر از دستگاه اسکن معمولی است.

Pocket Light Meter

Pocket Light Meter

این نرم‌افزار برای افزایش سرعت و دقت عکاسی شما بسیار مفید است، با استفاده از این نرم‌افزار دیگر نیاز به پرداخت وجوه مالی برای دست پیدا کردن به لایت متر ندارید، پس می توانید سرعت شاتر، ایزو و حتی گرمای محیط را بر اساس کلوین بدست آورید، با این روش بهترین تنظیمات را برای وایت بالانس خود اعمال کنید، البته اگر هنوز نیازمند کمک جانبی در اعمال این سبک از تنظیمات هستید.

The Photographer’s Ephemeris

The Photographer’s Ephemeris

این برنامه برای عکاسان حوزه ستاره شناسی، معماری و طبیعت است، با این نرم‌افزار از چگونگی تابش نور در هر نقطه از این کره خاکی، در هر زمانی باخبر شوید، بدین طریق می توانید به راحتی برای بدست آوردن بهترین نتیجه به واسطه بهترین شرایط محیطی، برنامه ریزی کنید و با خیالی آسوده به سمت ثبت لحظات دنیای اطرافتان بشتابید، البته این نرم‌افزار فقط برای آیفون موجود است.

DSLR controller

DSLR controller

نرم‌افزاری که به کمک شما می آید، تا تایم لپس هایی هر چه زیبا تر را ثبت کنید، حتی می توانید ازین نرم افزار برای تنظیم باز بودن شاتر خود استفاده کنید، تا هم به راحتی آسمان های پر ستاره ثبت، هم به سادگی عکس های لانگ اکسپوژر خود را ایجاد کنید، اما در ذهن داشته باشید که این نرم‌افزار فقط برای اندروید قابل استفاده است، ناگفته نماند که لایو ویو این نرم افزار با دوربین های کنون ارتباط بهتری دارد، پس اگر دوربینتان کنون است، حتماً این نرم‌افزار را امتحان کنید.

ممنون که این قسمت از مجموعه مقالات برنامه های پر کاربرد عکاسی با گوشی تلفن همراه را خواندید، برای اطلاع بیشتر از تازه ترین اخبار و اطلاعیه های مهم ما، صفحه اینستاگرام و سایت پیکسمر را دنبال کنید.

 


در دسته بندی : - فیلمبرداری

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۰۶-۲۳ ۱۲:۳۰:۳۵ ب ظ
لیست خدمات پیکسمر
خدمت مد نظر خود را انتخاب کنید

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com