معرفی انواع همنشینی قسمت سوم

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۰۹-۰۴ ۱۵:۱۷:۲۴ ب ظ

در ادامه مجموعه مقالات هم نشینی در خدمت شما هستیم، پس با پیکسمر همراه باشید، تا به واسطه آموزش ها و تعاریف ما بیشتر و بیشتر با دنیای عکاسی هم صحبت شوید.

آموزش عکاسی

هم نشینی یا Juxtaposition زمانی اتفاق می افتد، که حداقل دو جزء در تصویر دارای وزن بسیار زیادی از نظر بصری باشد، که باعث می شود بیننده، به هدف و غایت هر یک از دو جز به صورت همزمان فکر کند، در مقالات گذشته در رابطه با حجمه ها و احساسات صحبت کردیم، امروز به دنبال برسی همنشینی ها میان اجزا با جنس های متفاوت هستیم، پس آماده یک سفر دیگر به دنیای عکاسی با ما باشید. 

هم نشینی ساختار های طبیعی و مصنوعی در کنار یک دیگر از جمله هم نشینی های مدرن عکاسی. می باشد، چرا که در آن تقابل ساخته های انسانی و طبیعی به تصویر کشیده می شود، با این کار شما می توانید، ذهن بیننده خود را برای تجزیه و تحلیل مقصود خود از عکاسی. به چالش به کشید. 

آموزش عکاسی

حال که تقابل ساخته های دست انسان را مطرح کردیم، بهتر است بدانید، که هر ساخته دست انسانی، مدت زمان مدیدی را طی می کند، تا پس از آپدیت ها و تغییرات مکرر تبدیل به چیزی شود، که در زمان حال در اختیار ما است، پس یکی دیگر از سوژه های همنشینی می تواند، به تصویر کشیدن سیر تحولی یا تحول عظیم موجود در اولین نسخه ها، نسبت به تازه ترین نسخه موجود، از یک ساختار یا وسیله باشد، این خود می تواند در رابطه با تقابل بافت های قدیمی و جدید، یا اولین وسایل نقلیه تا فضا پیما ها مورد استفاده قرار گیرد. 

از دیگر خصوصیاتی که برای همنشینی شما می تواند جذاب باشد، تقابل و ارتباط میان پیر و جوان است، این همنشینی ها هم در اجسام بی جان و هم در رابطه با جانداران صادق است، با این همنشینی شما ذهن بیننده را درگیر زمان، فرهنگ، سنت و اجتماع مختص به سوژه می کنید، که خود موضوع گسترده و قابل بحثی می باشد. 

به تصویر کشیدن خشونت در مقابل لطافت، از دیگر مباحث زیبای هم نشینی است، رابطه میان قیچی و گل، بچه و سیگار، کودک کار و مرسدس بنز، همه و همه بهانه ای است، برای به تصویر کشیدن ارتباط و عمق تفاوت های دو عنصر. 

ممنون که ما را با مقاله ای دیگر از مجموعه مقالات آموزشی پیکسمر همراه کردید، برای اطلاع از تازه ترین اخبار و اطلاعیه های مهم ما، سایت و صفحه اینستاگرام پیکسمر را دنبال کنید. 

 


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۰۹-۰۴ ۱۴:۵۱:۳۳ ب ظ
لیست خدمات پیکسمر
خدمت مد نظر خود را انتخاب کنید

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com