معرفی انواع هم نشینی قسمت ششم

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۰۹-۰۶ ۲۲:۳۳:۲۶ ب ظ

درود بر تمام شما دوستان پیکسمری، با مقاله نهایی از مجموعه مقالات آموزشی و تصویری هم نشینی همراه شما هستیم، امیدواریم در نهايت رضایت شما را در رابطه با این مقالات داشته باشیم.

Juxtaposition

هم نشینی یا Juxtaposition زمانی اتفاق می افتد، که حداقل دو جزء در تصویر دارای وزن زیادی از نظر بصری باشد، که باعث می شود بیننده، به هدف و غایت هر یک از دو جز به صورت همزمان فکر کند.

نوعی دیگر از هم نشینی مختص به همنشینی اجزاء مینیاتوری در فضای واقعی دارد، که به نحوی داستانی یکسان یا منطقی از یک جزء طبیعی ارائه می کنند، اما بینند با توجه کردن به عکس متوجه تفاوت نسبت ها در عکس می شود، تا این جای کار شما خوب ذهن بیننده را هدایت کرده اید، حال می ماند تاثیر شما بر روی بینندگان.

هم نشینی سیاه و سفید در کنار جزئی رنگی، با این کار هم محیط شلوغ اطراف سوژه خود را به عنوان یک پکیج یک دست و متحد ارائه دهید و سوژه ی جزئی خود را با استفاده از حالت زنده رنگ بلد تر کنید.

Juxtaposition

استفاده از ماکت برای ایجاد فضای مناسب برای عکاسی خلاقانه، یکی از راه های رایج در عکاسی و فیلمبرداری تبلیغاتی است، با این کار جلوه های بصری را کنترل کنید و داستان سازی کنید، هدفتان را هر چه باشد، به واسطه آزادی عمل خود عملی کنید.

در آخر هم نشینی و کنار هم گذاشتن اجزاء در کنار هم، کاری راحت است و تقریباً هر چیزی را می توان، با دارا بودن دیدی درست و خلاقانه در کنار اجزای دیگر قرار داد، تا اثری چشم گیر خلق شود، اما شما باید در وحله اول تبدیل به شکارچی قاب های مناسب شوید، برای رسیدن به این امر باید به صورت مداوم عکس های هنرمندان دیگر را دنبال کنید و در انتخاب آن ها متنوع عمل کنید، تا ذهنتان جهت گیری کمتری را از یک هنرمند به خصوص بگیرد، دوربین خود را همیشه در کنار خود مانند اسلحه ای آماده نگهدارید، با این کار خود را برای توجه بیشتر به خصوصیات همنشینی و قاب بندی مناسب آماده می کنید، حتی اگر عکسی نگیرید.

ممنون که تا آخر همراه این مجموعه مقالات بودید، برای کسب اطلاعات بیشتر از تازه‌ترین اخبار و اطلاعیه های ما، سایت و صفحه اینستاگرام پیکسمر را دنبال کنید. 


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۰۹-۰۵ ۱۳:۲۵:۳۴ ب ظ
لیست خدمات پیکسمر
خدمت مد نظر خود را انتخاب کنید

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com