نکات عکاسی در طبیعت

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۰۴-۲۱ ۱۱:۵۴:۰۷ ق ظ

در این مقاله قصد توضیح چندین نکته در رابطه با عکاسی در طبیعت را داریم، پس با پیکسمر همراه باشید تا تمامی این نکات را فرابگیرد.

طبیعت

همیشه سه پایه به همراه داشته باشید، اهمیت این نکته بقدری زیاد هست که میشه گفت ۷۰ درصد کار در طبیعت شما که عکاسی شما را می تواند با عکاسی دیگران متمایز کند وابسته به حضور این وسیله است.

برای عکس های زوم اوت شده از F بالا و سرعت شاتر پایین استفاده کنید تا عمق محیط را به تصویر بکشید، با اینکار عکس های شارپ تری ثبت خواهید کرد که به خودی خود عمق تصویر را نمایان می کند.

از آب ها نهایت استفاده را ببرید و خلاقانه عمل کنید، می توانید از قطرات آب به عنوان یک لنز استفاده کنید، می توانید آب های روان را با استفاده از سرعت پایین شاتر به زیبایی به تصویر بکشید یا حتی از آب های ساکن به عنوان آینه استفاده کنید.

از قانون یک سوم برای برتری هنر عکاسی خود استفاده کنید تا چشمان بینندگان را در تسخیر سوژه خود قرار دهید.

هیستوگرام خود را همیشه چک کنید تا متوجه تعادل نور و یا عدم تعادل نور در طیف های مشکی و روشن تصویر شوید البته قرار نیست قله های آن را به دشت تبدیل کنید، اما حتما در نظر داشته باشید تا در دو طرف راست و چپ آن ازدیاد نور و یا ازدیاد تاریکی مشاهده نشود.

تمام سعی خود را کنید تا بتوانید به درستی از نور طبیعی استفاده کنید، پس باید حوصله به خرج بدین و سحر خیز باشید، تا بتوانید از تمامی پتانسیل های موجود نوری در طبیعت استفاده کنید.

پرسپکتیو و خطوط مستقیم یار های همیشگی، برای مرتب کردن دید عکاسی شما هستند، پس به خوبی از آنها بهره ببرید و جلوه خاصی را که بدنبالش هستید خلق کنید.

از فیلتر های پلاریزه و ND 

استفاده کنید تا هم نور های ناخواسته را حذف کنید هم جلوه ای گرم تر و دراماتیک تری با استفاده از فیلتر پلاریزه به تصویر خود ببخشید.

استفاده از نرم‌افزار های متفاوت را در دستور کار خود قرار دهید تا بتوانید به راحتی بهترین زمان، مکان و ایده را برای عکاسی در طبیعت را به همراه خود داشته باشید.

استفاده از انسان ها و حتی وسایل بی ربط به طبیعت هم می تواند به عکاسی شما در طبیعت معانی متفاوتی ببخشد.

و در نهایت باز هم باید متذکر شوم، خلاقیت خود را به کار ببرید شما از هر سوژه با هر تجهیزات و شرایطی توانایی ثبت حداقل یک عکس استثنایی و چشم گیر را دارید پس با حوصله و صبر خود در این زمینه تفاوت را ایجاد کنید.


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۰۴-۱۸ ۲۳:۳۸:۲۴ ب ظ

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com