نحوه آگاهی از شرایط پروژه

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۰۸-۲۴ ۱۷:۴۱:۵۸ ب ظ

در ادامه مقاله پیشین که در رابطه با هدف و نیاز مشتری ها صحبت کردیم، به شرایط کاری بر خوردیم، حال با ما همراه باشید، تا بتوانید به درستی شرایط پروژه را مشخص کنید.

camera man

برای همه شما حتماً این موقعیت پیش آمده، که در لوکیشن عکاسی با شرایط نامناسبی از حالت جوی و یا نوری بر خورد کنید، مثلا در محیط فیلمبرداری یا عکاسی نور کم باشد، در همچین مواقعی باید، از قبل برای آفیش خود منابع نوری مجزایی را فراهم کنید، هیچوقت اشتباه نکنید، هر چقدر نور دم دست شما بیشتر باشد، دست شما برای پیاده سازی خلاقیت های خود یا انجام درست پروژه تان باز تر است.

شاید برایتان پیش آمده که در محیطی مناسب از نظر شدت و وسعت نور، با جنس نامناسبی از نور ها برخورد کنید، جنس نور معمولاً به دو دسته سخت و نرم تقسیم می شود، که این جنسیت نور می تواند، هم باعث ایجاد دردسر و هم موجبات تراوش خلاقیت می شود، اما برای استفاده بهینه و مناسب از این وضعیت بهتر است، چندین صفحه دیفیوزر و رفلکتور به همراه داشته باشید، بدین طریق می توانید، شرایط را به نفع خود تغییر دهید.

بعضاً هم پیش آمده، که نور موجود در محل در طول زمان تغییر کند، مانند پروژه های طولانی و صد البته در فضای باز، که خود می تواند به راحتی شما را از اهدافتان دور کند، در این مواقع می توانید، از منابع نوری پرتابل و شارژی استفاده کنید، سنگین و هزینه بردار هستند، اما کیفیت کار خروجی شما را تظمین می کند.

camera man

برای جلوگیری از حدر رفت تایم و اتفاقات عجیب، حتماً کیفیت و شدت نور ها را تست کنید و همیشه مدت زمان پروژه و شارژ باتری ها را محاسبه کنید، تا هیچ وقت به دلیل کمبود شارژ، پروژتان خراب نشود.

برای انجام هر چه بهتر پروژه از مشتری ها در خواست کنید، تا از محل انجام پروژه عکاسی و فیلمبرداری برایتان محتوایی ویدئویی تهیه کنند، تا بتوانید از تمامی خصوصیات نور محیط با خبر شوید و برای انجام پروژه در بهترین حالت ممکنه تدابیر خاص خود را بچینید.

جدای از تمامی موارد بالا، بازدید حضوری شما از محل انجام پروژه شما را برای اتخاذ بهترین و مناسب ترین تدابیر در انجام پروژه کمک می کند، فقط در خاطر داشته باشید، که انجام این بازدید تنها در حالتی ثمر بخش است، که توسط دوربین و لنز خود، هم محتوای تصویری و هم ویدئویی ثبت کنید، تا در فرصتی مناسب نور محیط را بیشتر بشناسید.

 

ممنون که با مقاله ای دیگر همراه ما بودید، برای اطلاع از تازه ترین اخبار و مطالب ما، سایت و صفحه اینستاگرام پیکسمر را دنبال کنید. 


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۰۸-۲۴ ۱۳:۱۲:۳۴ ب ظ
لیست خدمات پیکسمر
خدمت مد نظر خود را انتخاب کنید

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com