توضیحات جامع عکاسی از مناظر

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۰۹-۱۸ ۱۶:۳۹:۵۱ ب ظ

درود در این مجموعه از مقالات آموزشی به دنبال توضیح نکات صفر تا صد عکاسی از مناظر طبیعی هستیم، پس با ما همراه باشید، تا بتوانید به درستی هر چه تمام از طبیعت زنده و شاید مرده مورد نظر خود عکاسی کنید.

آموزش عکاسی

خوب اولین نکته مشخص در رابطه با این سبک از عکاسی، تجهیزات شما می باشد، چرا که این سبک از عکاسی به دلیل تجهیزات متنوع و خاص خود می تواند، سبکی گران قیمت قلم داد شود.

دوربین افراد حاضر در این هنر بهتر است، بیشترین رزولوشن ممکن را دارا باشد، چرا که باید بتوانند بیشترین جزئیات ممکن را ثبت کنند، اما لنز یا بهتره بگم لنز های یک عکاس مناظر گران قیمت ترین بخش این دسته از عکاسی می باشد، چرا؟ چون برای ثبت ه. چه بهتر عکس های این سبک از عکاسی نیاز به لنزی واید و شارپنس بالا داریم، به این صورت که بدون هیچ گونه خطایی بتواند در فاصله های کانونی کوچک، به درستی فوکوس مورد نظر شما را اعمال کنند، البته هستند لنز هایی که با قیمتی کم تصاویر چشم گیری را در این سبک از عکاسی ثبت کنند.

آموزش عکاسی

خوب مهم ترین تجهیزات جانبی یک عکاس طبیعت گرد در دسته پایه ها و سه پایه ها قرار می گیرد، به نحوی که با استفاده از این ابزار بتوان هم در حالت هوریزونتال و هم در حالت ورتیکال بتوان عکاسی کرد، ارتفاعش قابل تغییر باشد و پایه های مناسب برای شرایط گلی داشته باشد، در عین حال مجهز به تراز باشد، تا تصاویر مربوط به شما با زاویه ای دقیق و دلبخواه شما از سطح افق ثبت شود، از تجربیات شخصی خودم در عکاسی از مناظر، به همراه داشتن لباس های برودتی و گرم، چندین دستمال و دستکش، کلاه و چراغ قوه در کنار آذوقه غذایی از نیاز های شخصی شما در این سبک از عکاسی است، اگر به دنبال ثبت عکس های خاص از مناظر کمتر دیده شده و بکر را دارید، بهتر است برای سلامتی شخصی خود ارزش بیشتری قائل شوید، تا در هنگام نیاز مانعی برای خلاقیت و حس و حال هنری شما نباشد.

ممنون که ما را با این مقاله هنراهی کردید، در مقالات بعدی مجموعه نکات عکاسی از مناظر در رابطه با نکات مهم تر و کاربردی تری صحبت خواهیم کرد، پس برای اطلاع از تازه ترین اخبار و اطلاعیه های مهم ما، سایت و صفحه اینستاگرام پیکسمر را دنبال کنید. 


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۰۹-۱۸ ۱۶:۳۹:۵۱ ب ظ
لیست خدمات پیکسمر
خدمت مد نظر خود را انتخاب کنید

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com