توضیح نکات سلف پرتره

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۱۲-۱۱ ۱۶:۰۳:۵۵ ب ظ

درود بر دوستان عزیز پیکسمری، در این مقاله آموزشی به دنبال توضیح برخی نکات در عکاسی پرتره هستیم، باتوجه به افزایش استفاده از حالت سلفی در این سبک، به دنبال برسی نکات مفید در این رابطه هستیم، پس با پیکسمر همراه باشید، تا بتوانید به درستی هر چه تمام پرتره های زیبا از خود بگیرید.

عکاسی

اول از همه برای انجام این سبک از عکاسی نیاز به دوربین و سه پایه دارید، اگر ریموت از راه دور یا نرم افزار کنترل دوربین از راه دور را دارید، می توانید بدین طریق هم زمان بیشتری را سیو کنید و هم تمرکز خود بر روی عکاسی را بیش از پیش کنید.

خوب حالا که ست آپتون تکمیل شده، بهتره با چند تا ایده آشنا بشین که می تونن، لول عکس های شما را چندین پله بالا تر ببرد، تازه این ایده ها واقعاً سرگرم کننده و جذابن پس برای بهتر شدن عکاسیتون هم می تونید از این ایده ها استفاده کنید.

حالتی که ترند بیشتر نرم‌افزار های ارتباط دسته جمعی به صورت عکس بوده، استفاده از یک عدد سی دی یا دی وی دی و فلش بوده، که با استفاده از فلش می شد نور رنگی رنگی که ازش حاصل میشه رو مثل نور رنگین کمان به روی سوژه انداخت.

عکاسی

اگه نمی خواید صورتتون توی عکس معلوم بشه یا می خواید انحنا ها و گوشه های صورت و بدنتون بیشتر دیده شه می تونید، از عکس های ضد نور یا بوکه استفاده کنید، این کار خیلی سادس، به صورت تئوری فقط کافیه خودتون رو وسط منبع نور و دوربین قرار بدین، هر چی منبع نور تون که پشت شما قرار داره قوی تر شه، شما هم تاریک تر می شید، اینجا می تونید با اف و فوکوس بازی کنید، با هر تغییر در تنظیمات، میشه حالتی متفاوت از این سبک از سلف پرتره را گرفت.

عکس های سلف پرتره خود را با استفاده از نرم‌افزار های مناسب، تبدیل به عکس های دابل اکسپوژر بکنید، اگر هم در استفاده از فتوشاپ مشکلی ندارید، بهتر است از این برنامه برای پردازش عکس ها استفاده کنید. 

ممنون که ما رو با مقاله ای دیگر همراهی کردید، برای اطلاع از تازه ترین اخبار و اطلاعیه های مهم ما، سایت و صفحه اینستاگرام پیکسمر را دنبال کنید. 

 

 


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۱۰-۱۶ ۱۳:۱۵:۵۶ ب ظ
لیست خدمات پیکسمر
خدمت مد نظر خود را انتخاب کنید

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com