عکاسی از کلون ها

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۰۸-۲۸ ۱۲:۳۸:۲۱ ب ظ

در مقاله امروز به دنبال توضیح و آموزش چگونگی ثبت عکس های ادغام شده هستیم، که در آن سوژه بار ها در یک فریم حضور دارد، پس با پیکسمر همراه باشید، تا این تکنیک جذاب را از دست ندهید.

clone photography

برای اینکار از هر لنز و دوربینی می توانید استفاده کنید، انتخاب تمامی این موارد، وابسته به هدف عکاسی و سوژه شما دارد، اما وجود سه پایه یا تری پاد تماماً الزامی است، چرا که فریم در این مجموعه از عکس ها کاملاً ثابت است، اما وجود اینتروالومتر یا شاتر ریموت می تواند، شما را از بسیاری از دردسر ها رها کند، با وجود ریموت از ثابت ماندن فریم و تنظیمات خود می توانید مطمئن شوید.

قبل از شروع عکاسی خود از داستان پشت عکس خود مطمئن شوید، چرا که نکته قوت این سبک از عکاسی ها در تعریف داستانی از سوژه و فضای اطراف آن است، نقاطی را که دوست دارید مدل در آن حضور داشته باشد، را با استفاده از لایو ویو دوربین خود پیدا کرده و برای مدل خود با جسمی طبیعی مانند سنگ نشانه گذاری کنید، اکت ها و پوز های مد نظر خود را از قبل با مدل هماهنگ کنید، حال دقت کنید تا فرمت عکس ها را به صورت RAW ذخیره شود، تا در فوتوشاپ دست شما باز تر باشد و نتیجه نهایی باب دلتان شود.

دقت کنید، تا در حین عکاسی برای کار خود تمام عکس های مورد نیاز خود را در مدت زمانی کوتاه تهیه کنید، تا حالت نور دهی و روشنایی تصاویرتان، اگر در فضای باز هستید، تغییری نکند، که برایتان در فوتوشاپ دردسر آفرین شود.

clone photography

آموزش نحوه ادیت عکس ها در فوتوشاپ را در مقالات آینده به صورت کامل منتشر خواهیم کرد، اما برای اون دسته از دوستان که حوصله کار در فضای فوتوشاپ را ندارند، چندین نرم‌افزار برای گوشی های هوشمند وجود دارد، که دردسر های شما را به حداقل می رساند.

Clone Camera Pro

بهترین و خاص ترین این نرم‌افزار ها می باشد، با استفاده از این برنامه می توانید، هم تعداد زیادی از عکس ها را بر روی هم منطبق و هم می توانید، آنها را هر آنطور که می طلبید، پردازش کنید.

ممنون که در این مقاله هم مهمان ما بودید، برای اطلاع از تازه ترین اخبار و اطلاعیه های مهم ما، صفحه اینستاگرام و سایت پیکسمر را دنبال کنید. 


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۰۸-۲۵ ۱۵:۳۷:۱۴ ب ظ
لیست خدمات پیکسمر
خدمت مد نظر خود را انتخاب کنید

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com