توضیحی در رابطه با نور خشن و نرم

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۰۵-۱۶ ۱۲:۳۶:۰۱ ب ظ

نور خشن یا نور نرم مسئله این است، با پیکسمر همراه باشید تا بتوانید بهترین نور را برای پرتره خود تهیه کنید.

Light

نور خشن بیشتر برای عکاسی از مرد ها و ورزشکاران استفاده می شود، نور خشن برای ثبت عکس های سیاه و سفید با توجه به اهمیت کنتراست شاخصه ای جذاب برای ثبت عکسی محکم است، نور خشن برای پوشاندن جزئیات ناخوش آیند مانند لک و پیس ها، چین و چروک و یا حتی گودی های چهره ها به هیچ وجه مناسب نیست.

منبع نور سافت یا نرم به نوری می گویند که، به تمامی نقاطی که در محدوده تابش قرار دارند، نوری ثابت و استاندارد می تاباند، به نحوی که سایه ها و نقاط نورانی تصویر حالتی فید تر و ملایم تر به خود بگیرد، اما در عین حال تمامی آنها به درستی مشاهده شود، تصاویر ثبت شده در ساعت طلایی روز نمونه‌ای از عکاسی در نور سافت است.

Light

عوامل زیادی در خشن شدن نور تاثیرگذار اند، ابعاد منبع اولیه، فاصله و تراکم نوری که به جسم تابیده می شود، همگی بر روی خشن بودن یا نبودن نور مورد استفاده شما تاثیر گذار است، به طور مثال یک چراغ ۱۰۰ وات به خودی خود منبعی خشن برای تولید نور است، اما با قرار دادن یک چتر و یا سافت باکس می توان، نور آن را به واسطه افزایش اندازه منبع و کاهش تراکم نوری نوری در نهایت نرم و سافت ایجاد کرد.

Light

انتخاب نور نرم و خشن کاملا سلیقه ای می باشد، اما هر یک اگر به درستی استفاده شود، می تواند تاثیری چند برابری بگذارد، به نحوی که در عکس های دراماتیک نور خشن به عنوان وزنه ای خلاف مفهوم کلی می تواند، عمق داستان پشت عکس شما را بیشتر کند، توانایی استفاده خود در هر دو نوع نور را افزایش دهید، چرا که نور در عکاسی از مواد اولیه پخت یک عکس مناسب است، پس توانایی شما در کار کردن با هر یک تاثیری بسیار بیشتری را در خروجی عکاسی شما دارد.

ممنون که با ما مثل همیشه همراه بودید، برای کسب اطلاعات بیشتر و با خبر شدن از جدیدترین اخبار ما، صفحه اینستاگرام و سایت پیکسمر را دنبال کنید.

 


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۰۵-۱۶ ۱۲:۱۳:۰۱ ب ظ

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com