قسمت سوم از نکات عکاسی غذایی بلاگری

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۰۹-۲۶ ۱۶:۲۰:۱۰ ب ظ

نکات مهم عکاسی از مواد غذایی، برای بلاگر ها و عاشقان شکم چرون، پس با پیکسمر همراه باشید، تا بتوانید به درستی هر چه تمام از مواد غذایی خوشمزه و جذاب عکاسی کنید.

آموزش عکاسی

حالا که در رابطه با زاویه های مناسب در رابطه با عکاسی غذایی برای بلاگر ها صحبت کردیم، نوبت به موضوع مهم دیگر این مبحث می رسد، بهتر است برای نشون دادن شخصیت و استایل شخصی خود تم مخصوص به خود را داشته باشید، شما در وحله اول باید برند باشید، یعنی اسم شما دارای ارزش و اعتبار شود، صفحات مجازی شما جلوه ای از خود شما می باشد، پس بهتر است همیشه صفحه مجازیتان شخصیت ثابتی داشته باشد، اما این شخصیت تکراری همزمان باید جذاب و پویا باشه.

برای این کار می توانید از یک جای ثابت در خانه، فضای باز یا حتی محل کار را برای عکاسی خود انتخاب کنید، شما حتی می توانید، زاویه نور را ثابت نگه‌دارید، تا حس و حال عکس هایتان ثابت بماند، نور های تابیده شده از کناره ها جلوه بهتری را دارند، پس بهتر است، این نوع نور را برای استفاده خود انتخاب کنید.

آموزش عکاسی

برای رسیدن به بهترین نتیجه به اکسپوژر و نور دهی دقت کنید، برای ثابت کردن این شاخص در تمامی عکس ها می توانید، از لایت متر استفاده کنید تابه صورت دقیق صحنه را بازسازی کنید، دقت کنید که در این سبک از عکاسی، عکس هایتان بیش از حد تاریک یا روشن نباشد، چرا که این اتفاق موجب می شود خیلی. از دیتیل های موجود در تصویر غیر قابل مشاهده باشد، به طور مثال نور کم جزئیات را به دلیل نبود نور و رنگ از بین می برد و نور زیاد به دلیل سفید کردن پیکسل ها یا به اصطلاح سوزاندن پیکسل ها یا متمایل کردن رنگ ها به سمت سفیدی می تواند، جزئیات رنگی عکس را از بین ببرد.

برای جلوگیری از ازدیاد و تراکم نامناسب از نور ها و رنگ ها، حتماً به استفاده از هیستوگرام در عکاسی عادت کنید، چرا که این بهترین ابزار برای کنترل و جلوگیری از تشکیل اکلیپس می باشد.

ممنون که با مقاله ای دیگر از مجموعه مقالات آموزشی همراه ما بودید، در ادامه این مجموعه نکات متنوع و بسیار زیادی را بازگو خواهیم کرد، که قطعاً برایتان مفید خواهد بود، پس برای کسب اطلاعات بیشتر و باخبر شدن از تازه ترین اخبار و اطلاعیه های مهم ما، سایت و صفحه اینستاگرام پیکسمر را دنبال کنید


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۰۹-۲۶ ۱۶:۰۴:۳۱ ب ظ
لیست خدمات پیکسمر
خدمت مد نظر خود را انتخاب کنید

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com