رنگی یا سیاه سفید؟

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۰۸-۲۰ ۱۷:۳۲:۳۷ ب ظ

امروز قصد داریم، اولویت بندی خود را برای عکاسی بین دو سبک رنگی و سیاه و سفید مشخص کنیم، پس با پیکسمر همراه باشید، تا بتوانید به درستی تم رنگی خود را انتخاب کنید.

Black and White

در وحله اول باید سه چیز را مشخص کنید، عکس ها را برای چه کاری نیاز دارید، تصاویرتان پیچیده می باشد یا ساده، حس و حال سوژه یا قاب شما به چه شکل است.

خوب حال که این مسائل مشخص شدند، باید نقاط قوت عکس را بیابید، در بیشتر عکس های تبلیغاتی، حیوانات رنگارنگ مانند پرندگان، گیاهان یا حتی تصاویر خبری، رنگ ها یکی از نقاط قوت تصاویر می باشد، پس حفظ رنگ و لعاب تصاویر حیاتی می باشد.

Black and White

اما تصاویر پرتره، مدلینگ، پروفایلی، حیات وحش و خیابانی از جمله دسته هایی از عکاسی می باشند، که تصاویر شما هم می تواند رنگی و هم می تواند سیاه و سفید شوند، اما مسئله مهم در انتخاب حالت رنگ عکس ها، قاب بندی هر عکس می باشد، حس و حال عکس های سیاه و سفید برای داستان سرایی، مفهوم و تاکید بر روی خصوصیات و جزئیات گزینه ای بسیار مناسب می باشد، اما تصاویر رنگی، مانند کالبدی رنگی برای روح اصلی تصاویر است، در بسیاری از عکس ها حضور رنگ ها هستند، که روح تصویر را زنده و پر معنی می کند، رنگ ها برای بینندگان جذاب است، اما همانطور که حجم فایل های رنگی از سیاه و سفید بیشتر است، همانطور هم پیچیدگی پردازش تصویر را در ذهن بینندگان بیشتر می کند، پس برای انتخاب حالت رنگی یا سیاه و سفید بودن عکس ها، به پیچیدگی تصاویر دقت کنید، به همین دلیل است که عکاسی سیاه و سفید بیشتر در سبک مینی مال خود نمایی می کند.

Black and White

بافت یا تکستچر در عکس های سیاه و سفید همانند تصاویر مونوکروم بیش تر از تصاویر رنگی خودشان را نشان می دهند، در عین حال اشکال و شیپ های مختلف را با وضوح و کیفیت بهتری نمایان نی کند، پس برای بهتر نمایش دادن اشکال و خطوط عکاسی سیاه و سفید بهترین انتخاب برای شما می باشد. 

قسمت اول این مقاله به پایان رسید، ممنون که ما را همراهی کردید، برای اطلاع از تازه ترین اخبار و اطلاعیه های مهم ما، صفحه اینستاگرام و سایت ما را دنبال کنید. 

 


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۰۸-۲۰ ۱۵:۱۸:۰۷ ب ظ

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com