هدف تولید محتوا تو چیه؟

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۰۸-۲۴ ۱۷:۲۴:۲۰ ب ظ

در ادامه گفت گوی دوستانه پیکسمر با عکاسان و فیلمبرداران در خدمت شما هستیم، پس با پیکسمر همراه باشید، تا با کمک یکدیگر بتوانیم فرهنگ مشتری مداری و حفاظت از ارزش های عکاسان را گسترش دهیم.

camera man

هدف شما از انجام پروژه چیست، آیا به دنبال افزایش مخاطب های خود هستید؟ آیا به دنبال حفظ مخاطب های خود هستید، می خواهید فروشتان بیشتر شود؟

و صد ها فرم و حالت دیگر از این دست از اهداف، پس برای انجام هر چه بهتر پروژه و بازدهی بیشتر مشتری ها از استفاده از عکاس و فیلمبردار حرفه ای، نیاز است بتوانید درک درستی از مارکتینگ و برندینگ در ذهن داشته باشید، شما می توانید مانند هزاران فرد دیگر فردی باشید، که به دستور دیگران فریم هایی کاربردی ثبت کنید، یا می توانید بازاریابی خبره در کنار مارکتری با تجربه باشید، که تمامی مشکلات و سختی های مشتری ها را درک و برای حل این مشکلات ایده پردازی می کنید، سناریو های متفاوت پروژه را در ذهن بپرورانید، انگار که می خواهید محتوای تصویری را برای خود یا شرکت خود استفاده کنید، ارزش کار شما برای مشتری وقتی معلوم می شود، که فید بک یا واکنش مناسب از جامعه هدف خود بگیرد، پس نشان دهید، که به دنبال رساندن مشتری ها به ارزش و هدفشان هستید. 

camera man

شما برای اینکه به مشتری هایتان قوت قلب دهید و خیالشان را بابت ایده ها و کارتان راحت کنید، می توانید از نمایش دادن نمونه کار های متفاوت استفاده کنید، اول از همه نمونه کار های خود را نشان دهید، سپس ایده های خود را با ذکر مثال نمایش دهید، بدین طریق اگر نمونه کار از ایده خود نداشته باشید، حداقل این اطمینان را به مشتری ها می دهید، که می توانید از پس عملی کردن ایده ها بر آیید، حال که خیال مشتری از حرفه شما راحت شد، می توانید شرایط انجام پرژه را جویا شوید، پس با ما در مقاله بعدی همراه باشید، تا بتوانید به درستی و آرامش هرچه تمام، مشتری های خود را راه بیاندازید. 

ممنون که با مقاله ای دیگر همراه ما بودید، برای اطلاع از تازه ترین اخبار و اطلاعیه های روز پیکسمر، صفحه اینستاگرام و سایت ما را دنبال کنید. 

دوست دار همیشگی عکاسان و فیلمبرداران پیکسمر. 

 


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۰۸-۲۲ ۱۳:۳۲:۰۰ ب ظ
لیست خدمات پیکسمر
خدمت مد نظر خود را انتخاب کنید

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com